• 1
  • 2
2010-04-28, 13:28
Bannlyst
Den man som körde bilen som i morse var inblandad i en dödsolycka utanför Skultorp misstänks för vållande till annans död, vållande till kroppsskada och drograttfylleri
Tjejen som är svårt skadad skulle föda om 2 veckor och har förlorat barnet är oklart om hon kommer överleva.

http://mobil.sr.se/site/index.aspx?artikel=3655973
Citera
2010-04-28, 14:03
Medlem
Det står inget om något barn i den artikeln du länkade. Skvaller måhända?
Otäckt iallafall, och väldigt onödigt.
Citera
2010-04-28, 14:09
Medlem
Ondves avatar
Skönt iallafall att det inte var någon oskyldig som drabbades (förutom ev. ett ofött barn).
Och vad fan är det för wt-slyna som sätter sig i en bil tillsammans med knarkare och ger sig ut på stöldturnë när hon är gravid?
Citera
2010-04-28, 14:32
Medlem
pongos avatar
Artikel i SLA 28 april.

http://forumbilder.se/show.aspx?iid=d18201022952Pa76c
Citera
2010-04-28, 18:23
Medlem
Midnights avatar
Fyfan sätta sig i en bil med en pundare när man är gravid i sista månaden? Helt otroligt att en kvinna kan vara så korkad. Och ev ute på en stöldturne också?

Vilken jävla morsa. Kanske var lika bra att hennes gener suddades ut men synd ändå på en ofödd unge som inte hann göra egna val.

Och killen, vad ska man säga? Jag förebrår kvinnan mer men killen kan ju inte vara särskilt smart heller. Som låter henne följa med någon stolthet måste man ju ha. Fast inte som pundare kanske.

Förresten, tanken slog mig, är han barnets far? Isf kan det ju inte vara något annat en självmord som gäller nu för hans del.

Märkligt att folk kunde klara sig överhuvudtaget när man kollar bilderna på bilen, inget kvar av den. Och föraren klarade sig fysiskt oskadd. Jävla änglavakt de måste haft ändå, de som överlevde.
Citera
2010-04-28, 19:40
Bannlyst
Killen är pojkvän till tjejen som dog direkt.

Den gravida tjejen som förlorade sitt barn är 17 och hennes pojkvän satt i den andra bilen tillsammans med hennes storebror.
Citera
2010-04-29, 21:26
Medlem
Amanites avatar
Tidaholm.....Försöka köra ifrån snuten o sen smälla i ett vägräcke??....Drograttfylla.....17 år och gravid...Ja vad säger man...Jävla whitetrash!
Citera
2010-04-30, 08:27
Medlem
pongos avatar
Det verkar som att de allt var inblandade i "stölder" i området..... enligt lokalblaskan idag
Citera
2010-04-30, 13:52
Medlem
MajorMongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pongo
Det verkar som att de allt var inblandade i "stölder" i området..... enligt lokalblaskan idag
Ja, de ska enligt rykten ha slangat bensin flertalet gånger. Så även denna kväll då de testade att köra ifrån Herr Blå.
Citera
2011-01-26, 22:12
Medlem
Allvarligt talat tänk er för o va fan ni skriver. varför dra ut med massa skvaller för. de ni skriver skadar fatta de. idioti asså allvarlig hur fan vet ni va de va som hände va ni där? nej precis har tagit mig länge att kunna skriva men nu gör jag de för detta är lågt och har stört mig länge och stör mig på folk som tror sig veta allt...... LÄGG NER
Citera
2011-01-26, 22:26
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sketpratare
Allvarligt talat tänk er för o va fan ni skriver. varför dra ut med massa skvaller för. de ni skriver skadar fatta de. idioti asså allvarlig hur fan vet ni va de va som hände va ni där? nej precis har tagit mig länge att kunna skriva men nu gör jag de för detta är lågt och har stört mig länge och stör mig på folk som tror sig veta allt...... LÄGG NER

Exakt vad är det som har påståtts som enligt dig är fel?
Citera
2011-01-26, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Exakt vad är det som har påståtts som enligt dig är fel?

asså du sitter och snackar en massa du inte vet något om tydligen något du inte har nått med att göra. och om de e så att jag vet mera så är det ju verkligen inget jag skriver ut så här eller pratar med andra om. de som du skrivit skadar mera än du tror och du vet fan inte sanningens sån här skit gör mig bara förbannad att du/ni ens kan tycka att det är roligt. att du ens har mage att öppna din käft asså allavrligt tyst istället
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in