• 1
  • 2
2010-04-28, 12:54
Medlem
AtroCiouss avatar
Hamnade på efterfest hos en man, vilket resulterade i att jag sov över. Vi hade sex under natten och följande dag. Jag är väldigt undergiven och tycker att "vanligt" sex är bra ibland, men det ska hellre vara ett undantag än något som är vanligt.
Jag bad honom att vara mer hårdhänt, och det funkade väl sådär. Bad honom att dra mig i håret, det kändes inte. Jag tog hans hand och visade att han skulle dra hårdare, han fattade ändå inte. Jag bad honom ta struptag, han smekte istället min hals. Tänkte att han inte var särskilt dominant, och det är väl okej.

Vi har efter det sms:at, och han är väldigt angelägen om att vi ska träffas och ha sex igen så fort som möjligt. Jag har gjort det klart för honom att jag är undergiven, och att jag vill ha hårt och dominerande sex. Han sa att vi fick göra det hårdare nästa gång, och det var hett att jag gillade sådant.

Grejen är bara den att han verkar inte alls dominant! När han blir kåt när vi sms:ar så kommer han alltid tillbaka till samma sak.Att jag ska få fontänorgasmer och spruta honom i munnen? Att han ska slicka mig i evigheter. Han tänder enormt mycket på wet säger han, men då vill han att jag ska kissa på honom. Han verkar inte alls vilja att jag gör saker med honom. Jag är ju ute efter att få honom att njuta, inte att han ska fokusera på min njutning.

Ska jag ödsla mer tid på honom? Okej, att han inte är erfaren med sådant... Men om en tjej ber honom att t.ex. ta struptag så borde ju inte det vara något problem om han tänder på det?
Citera
2010-04-28, 13:07
Medlem
miko_ms avatar
Innan någon kommer med följande fråga så passar jag på att själv fråga:
Tar du den i tvåan?

Ontopic: Om det ändå bara handlar om sex mellan dig och den här killen så tycker jag att du ska dumpa honom.
Blir du inte tillfredsställd så som du önskar och det egentligen bara handlar om sex så leta efter en ny kk.

Eller, se det som ett experiment, om du kan ändra på honom.
Citera
2010-04-28, 13:25
Medlem
AtroCiouss avatar
Enligt mig är man inte särskilt undergiven om man inte gillar att ta den i 2:an.

Suck... Jag är inte ett dugg snygg. Visst, alla tjejer kan få sex av någon - men man väljer ju hellre en helt okej man än en avdankad alkis med rövskägg.
Han var den största jag varit med, vilket var väldigt skönt och det är ett stort plus. Men samtidigt är jag så trött på att behöva lära en kille att ta för sig. Det dödar stämningen som tusan.
Jävla i-landsproblem.
Citera
2010-04-28, 13:32
Medlem
slugs-Ps avatar
Tror inte han klarar av dina önskemål, han vill bara knulla... tycker det är han som låter undergliven.

Men men en gång är ingen gång, skadar ju inte att testa igen. fördelen med dåligt sex är att man vet att det är dåligt.
Citera
2010-04-28, 13:32
Medlem
toizs avatar
Du kan ju alltid ge honom lite tid och ge honom en chans till.
Du behöver inte fatta ditt beslut nu - vänta några veckor och se vad som sker.

Funkar det så är det bra och funkar det inte kan du dumpa honom sen.

Han låter inte alltför dominant, men kanske kan ni turas om?
Kanske behöver han lite uppläring?
Citera
2010-04-28, 13:36
Medlem
AtroCiouss avatar
Hmm, några veckor... Han vill träffas varje dag, har slut på ursäkter nu. Han är väl värd en chans till iaf, skadar ju inte...
Citera
2010-04-28, 13:40
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtroCious
Hmm, några veckor... Han vill träffas varje dag, har slut på ursäkter nu. Han är väl värd en chans till iaf, skadar ju inte...

Fast å andra sidan så låter du ju inte så sugen direkt då blir det ju inte bra endå.
Citera
2010-04-28, 13:41
Medlem
Hjalmars avatar
Du är knappast undergiven, snarare masochist. Vore du undergiven skulle du inte ställa specifika krav utan bara acceptera hur han vill ha det.

Det ger nog en kick till många killar när en tjej säger att hon är undergiven, särskilt om dom är lite osäkra. Om inte annat en känsla av kontroll. Men särskilt dominant verkar han ju inte vara. Fråga honom bara om han vill utveckla den sidan.
Citera
2010-04-28, 13:46
Medlem
AtroCiouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
Fast å andra sidan så låter du ju inte så sugen direkt då blir det ju inte bra endå.
Nja, är väl halvsugen. Har inget emot lite vanligare sex, så länge det inte är hela tiden. Får sex i min smak nästan dagligen av en annan, så har jag sex igen med mannen ifråga så blir det ju inte dödstrist. Han verkar dock vilja ha en mer etablerad relation, där vi ska ha sex så ofta som möjligt. Inte mig emot, men då vill jag att han ska kunna ta för sig och njuta själv - inte bara ge mig njutning och bry sig om vad jag kanske tycker är skönt.

Citat:
Ursprungligen postat av Hjalmar
Du är knappast undergiven, snarare masochist. Vore du undergiven skulle du inte ställa specifika krav utan bara acceptera hur han vill ha det.

Det ger nog en kick till många killar när en tjej säger att hon är undergiven, särskilt om dom är lite osäkra. Om inte annat en känsla av kontroll. Men särskilt dominant verkar han ju inte vara. Fråga honom bara om han vill utveckla den sidan.

Man vara både undergiven och masochist, och man kan även vara det samtidigt som man vet om hur man vill bli behandlad.
Citera
2010-04-28, 13:51
Medlem
toizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjalmar

Det är stor skillnad på en sub och en bottom. Och även inom de två finns det tusen varianter - människor är olika och bara för att två personer är t ex bottoms innebär det inte att de faller i exakt samma mall och gillar exakt samma saker.
Citera
2010-04-28, 14:17
Medlem
Uhh, låter inte alls som en dominant kille. Det finns nog ingenting mer avtändande i sängen när en mes försöker vara dominant. Du kan ju ge honom en andra chans, men jag tror inte att det kommer att fungera. Det tror att det är svårt att hitta riktigt dominanta killar. Du ska inte behöva be honom att ta stryptag, spotta på dig eller ge dig käftsmällar, han ska göra det själv eftersom han ska tänka på sin egen njutning - inte din.
Citera
2010-04-28, 14:20
Medlem
toizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antonia Ax:son
Uhh, låter inte alls som en dominant kille. Det finns nog ingenting mer avtändande i sängen när en mes försöker vara dominant. Du kan ju ge honom en andra chans, men jag tror inte att det kommer att fungera. Det tror att det är svårt att hitta riktigt dominanta killar. Du ska inte behöva be honom att ta stryptag, spotta på dig eller ge dig käftsmällar, han ska göra det själv eftersom han ska tänka på sin egen njutning - inte din.

Vad har du för konstig uppfattning?
Riktig dominans när det ingår våld kräver oftast - inte alltid, men oftast - en oerhörd känslomässig närhet. Långt mer än vanlig sex någonsin kräver.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in