2010-04-30, 22:23
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Att de helt enkelt brutit mot reglerna på forumet hör inte dit, det är VÅRT fel som bara bannar folk hur som helst och det bara för att de hotar avslöja vilka deras meningsmotståndare är i verkliga livet!
Ska det vara så mycket att bråka om egentligen?

Självklart är det aldrig så enkelt. Som man kan utläsa av Flashback.se så är det rätt uppenbart att det här stället drivs av rabiata feminister. En ren skandal kan man säga.
Citera
2010-05-01, 01:06
Medlem
Robacks avatar
Hur länge tycker "Flashback" att den här kommentaren https://www.flashback.org/sp22825688 bör finnas kvar? Med tanke på "ert" rykte. Jag bara undrar?
Citera
2010-05-01, 01:17
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roback
Hur länge tycker "Flashback" att den här kommentaren https://www.flashback.org/sp22825688 bör finnas kvar? Med tanke på "ert" rykte. Jag bara undrar?

Vad menar du? Varför skulle den tas bort?
Citera
2010-05-02, 02:46
Medlem
Idiotidiits avatar
Någon annan som fått höra att flashback har pundigt rykte? Ett flertal personer jag är bekanta med tycker att det mest är pundare som sitter här och tramsar
I min vänskapskrets är det bara 3-4st av oss som är här dagligen, men 10+/- som är inne för att läsa roliga trådar någon tråkig söndag i månaden.
Citera
2010-05-02, 03:29
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotidiit
Någon annan som fått höra att flashback har pundigt rykte? Ett flertal personer jag är bekanta med tycker att det mest är pundare som sitter här och tramsar
Självklart, det är väl en av dom vanligaste fördomarna.
I och för sig stämmer det ju.
Alla här är ju inte drogbrukare, men jag har i alla fall alltid fått bilden av att majoriteten är mer drogliberala än "vanligt folk".
Att det här "ryktet", om vi nu ska kalla det så, har uppkommit beror väl också till stor del på att det ofta refereras till just Flashbacks drogforum i tidningsartiklar, och det är trots allt mig veterligen den största svenska plattformen för den typen av diskussioner, precis som så mycket annat "kontroversiellt" som sticker i ögonen på "folket".
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in