• 1
  • 2
2010-04-28, 03:09
Medlem
har läst i en del böker och amerikanska forum att det är DHT som påvärkar acne'n under kur.
Hur är det med winstol då detta är ett derivat av dht.

Några som har erfarenhet av grövre acne på just winar eller att efter som det är ett derivat så är det inte samma sak kanske?
Citera
2010-04-28, 11:31
Medlem
Jag ligger på 50mg win ed + 25 mg proviron ed. Har väldigt lätt för att få finnar.
Efter ca 30 dagar in i min kur så började finnar dyka upp i pannan. Konstigt nog har min acne på ryggen försvunnit där jag haft problem innan. Har använt duacgel o solat solarium lite och fick snabbt bukt på finnarna i pannan. Använder mig oxå av exiviance's produkter för rengörning som funka kalas bra.
Citera
2010-04-29, 21:55
Medlem
inga andra med bra svara på varför vissa inte får finnar på winstrol som är dht derivat när dem får det av dht från testo ex ? är mest nyfiken så jag lär mig mer kring dht och dht-derivat så ja sj kan undvka denna beffekten så mycket så möjlgt. är tacksam för alla svar
Citera
2010-04-29, 22:02
Medlem
För att alla är olika? Varför får vissa BT av dbol, men inte av testo+deca?
Citera
2010-04-29, 22:10
Medlem
jo men tänkte efter som att acne just har en direkt anknytning till DHT.(läst d anabolic 2002 samt en annan bok om ass) Därför tänkte ja att efter som d just är d som bidrar tll denna effekt så borde det vara lika för alla med bieffekten men kanske inte i samma grad? eller så har ja måsförståd det hela och är ute och cyklar o då ber ja om ursäkt :P
Citera
2010-04-30, 00:40
Medlem
Procrastinators avatar
Haka inte upp dig på dht. Anledningen till att dht kan ge acne är att det är väldigt androgent. Lågandrogena dht-derivat ger inte mer acne än något annat prep. Finns andra saker än dht som ger acne t.ex. östrogen.
Citera
2010-04-30, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Procrastinator
Haka inte upp dig på dht. Anledningen till att dht kan ge acne är att det är väldigt androgent. Lågandrogena dht-derivat ger inte mer acne än något annat prep. Finns andra saker än dht som ger acne t.ex. östrogen.

okok tackar så mycket för svar

Men frågsam som jag är kommer en följd fråga som lyder: Efter som östrogen kan ge uphov till acne hur kommer det sig att många får det när dem använder nolva inte enbart efter kur utan även under då det sänker östrogenet?
Citera
2010-04-30, 00:56
Medlem
Hade själv ordentlig acne som ung. Fick dock inte en finne vid förra kuren, ren winstrolkur, bara en djävukskt styrka märket var zambon har jag för mig
Citera
2010-04-30, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Hade själv ordentlig acne som ung. Fick dock inte en finne vid förra kuren, ren winstrolkur, bara en djävukskt styrka märket var zambon har jag för mig

oral/injekt??
Citera
2010-04-30, 06:54
Medlem
Wahlberg999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfreak
okok tackar så mycket för svar

Men frågsam som jag är kommer en följd fråga som lyder: Efter som östrogen kan ge uphov till acne hur kommer det sig att många får det när dem använder nolva inte enbart efter kur utan även under då det sänker östrogenet?

Nu kanske jag inte borde skriva detta då jag inte är redigt säker, men vad jag vet så sänker inte nolva östrogenet i kroppen speciellt mycket då nolvadex mer blockar östrogenet att binda till receptorn i bröstet/körtelvävnad Och därför borde man inte förlita sig på nolvadex om man vill få bort östrogenet i kroppen, då är ju en AI som letro att föredra.

Någon som kan mer får gärna rätta mig.
Senast redigerad av Wahlberg999 2010-04-30 kl. 06:56.
Citera
2010-04-30, 18:36
Medlem
någon kunnig som håller med eller anser att påståendet är fel?
Citera
2010-04-30, 18:41
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfreak
någon kunnig som håller med eller anser att påståendet är fel?
DHT kan påverka det, ja. Eftersom DHT är androgent.

Samma sak som att Mc Donalds kan göra dig fet, inte för att det är McDonalds mat, utan för att det innehåller mycket energi.

Själv får jag fan aldrig acne utav roids. Förutom dbollar. Nolvadex i högre doser kan vara klurigt för mig också. Annars, nej.

Alla är olika.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in