2010-04-28, 00:59
Medlem
Finns det något bra ställe där man kan ladda hem power point presentationer? Har sökt runt som fasiken men bara hittat ställen med en eller två power point presentationer åt gången... Letar alltså efter ett ställa där det finns en uppsjö samlade. Någon som råkar känna till vart man kan få tag i ett helt bibliotek med sådana?
Citera
2010-04-28, 01:04
Medlem
Vill också veta. nåt liknande mvgplus.se typ, fast powerpoint ist
Citera
2010-04-28, 10:18
Medlem
systems avatar
Varför vill man ladda hem sådant?

Jag är inte sarkastisk eller så, jag bara undrar vad vitsen är att sitta med någon annans presentationer som kan handla om vad som helst.
Citera
2010-04-28, 15:34
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Varför vill man ladda hem sådant?

Jag är inte sarkastisk eller så, jag bara undrar vad vitsen är att sitta med någon annans presentationer som kan handla om vad som helst.
Antagligen så man slipper göra en själv, till diverse skolarbeten t.ex.
Citera
2010-04-28, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snöj
Antagligen så man slipper göra en själv, till diverse skolarbeten t.ex.
Bingo!
Citera
2010-04-28, 21:41
Medlem
systems avatar
Okej.
Citera
2010-04-28, 23:23
Medlem
Snöjs avatar
Att sno texter/uppsatser etc. kan jag förstå, men en powerpoint-presentation? Det går väl nästan snabbare att bara slänga ihop en själv, och den blir precis så som man tänkt sig. Jag ska inte vara den som är den, men jag - liksom System - fattar inte riktigt meningen med det hela.
Citera
2010-05-03, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snöj
Att sno texter/uppsatser etc. kan jag förstå, men en powerpoint-presentation? Det går väl nästan snabbare att bara slänga ihop en själv, och den blir precis så som man tänkt sig. Jag ska inte vara den som är den, men jag - liksom System - fattar inte riktigt meningen med det hela.
Arbetar heltid samtidigt som jag går på komvux heltid... Utöver det så idrottar jag på hög nivå flera dagar i veckan. Utöver det så pendlas det till både plugg, jobb och träning. Tror du fattar själv varför jag måste ta till fula små knep ibland. Dessutom får presentationen handla om precis vad som helst...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in