• 1
  • 2
2010-04-28, 00:37
Medlem
Blodigmuss avatar
Hej!
Har kikat runt lite i andra trådar som jag hittat när jag sökt fast inte fått något bra svar känns det som.
Detta är tanken att bli min första kur så småning om. Tanken med kuren är i deffsyfte.

1. Hur mkt ska man ta eod, 100mg? (tänkt o slänga in proviron under hela kuren 25mg ed)
2. Hur länge är en lagom längd för en kur på testo propp (+ proviron)?
3. Hur många här har kört endast testo propp (+ proviron) med bra resultat?

Mvh
Citera
2010-04-28, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blodigmus
Hej!
Har kikat runt lite i andra trådar som jag hittat när jag sökt fast inte fått något bra svar känns det som.
Detta är tanken att bli min första kur så småning om. Tanken med kuren är i deffsyfte.

1. Hur mkt ska man ta eod, 100mg? (tänkt o slänga in proviron under hela kuren 25mg ed)
2. Hur länge är en lagom längd för en kur på testo propp (+ proviron)?
3. Hur många här har kört endast testo propp (+ proviron) med bra resultat?

Mvh

ska du köra testo behöver du ingen proviron, d räcker med 50-75 mg e2d på propp som första kur och om du pallar kan du ligga på under ca 10 veckor, annars minst 6 veckor.

Om du sköter allt bra kan du räkna m helt ok resultat under en 8-10 veckors kur.
Mvh// SB
Citera
2010-04-28, 22:51
Medlem
Blodigmuss avatar
Ok tack
Dock skulle jag inte ha något emot om fler än 1 person hade något att tillägga.
Citera
2010-04-28, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ok tack
Dock skulle jag inte ha något emot om fler än 1 person hade något att tillägga.
superbiffen sa det mesta.. jag hade nog kört uppåt 150mg eod dock.
Citera
2010-04-28, 23:12
Medlem
GoldsGyms avatar
Har precis klivit in på min 6e vecka, kört alltså i 5 v nu. Kör testo p only, 100mg/eod.
Ökar dosen imon, och kör 150mg/eod resten av kuren, dvs 10v. Nolva 10mg under hela kur.
Jag handla hem proviron för säkerhets skull, men det har inte behövts. Det där med vatten samling är så individuellt som plomeros sa det förut.

Jag kör SL´s från dinp, och jag är helt nöjd.

Vh
Citera
2010-04-28, 23:27
Medlem
Blodigmuss avatar
Har hört av andra att dom varit missnöjda med SL´s propp nämligen. Haft ont i 10-14 dar efter sticket etc
Citera
2010-04-28, 23:37
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Har hört av andra att dom varit missnöjda med SL´s propp nämligen. Haft ont i 10-14 dar efter sticket etc

första inject kuren?
Citera
2010-04-28, 23:46
Medlem
Goldsgym,är det batch 115?

Jag har kört en dryg vecka på SL's T-p 100mg eod och 50mg win ed och det känns bra.Det var absolut inget att gnälla om vad gäller smärta efter stick,dom två första kändes som ett blåmärke och nu känns det knappt. Får se om jag vill öka till 150mg,men SL's win var primo.Skön pump och lederna mår fint,kör mycket fiskslemkappslar och glukosamin och gjorde det en månad innan jag hoppade på men helt klart klass skillnad på dessa win och min tidigare erfarenhet så jag tror jag får lov att lita på SL
Citera
2010-04-29, 00:24
Medlem
Blodigmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunderXX
första inject kuren?
Den personen som tagit det menar du? Om så är fallet, så nej.. han har kurat i 10+ år.
Citera
2010-04-29, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limpino
Goldsgym,är det batch 115?

Jag har kört en dryg vecka på SL's T-p 100mg eod och 50mg win ed och det känns bra.Det var absolut inget att gnälla om vad gäller smärta efter stick,dom två första kändes som ett blåmärke och nu känns det knappt. Får se om jag vill öka till 150mg,men SL's win var primo.Skön pump och lederna mår fint,kör mycket fiskslemkappslar och glukosamin och gjorde det en månad innan jag hoppade på men helt klart klass skillnad på dessa win och min tidigare erfarenhet så jag tror jag får lov att lita på SL

Är något fel på batch 115???
Citera
2010-04-29, 00:57
Medlem
Det är den jag sett folk klaga på i andra trådar och jag antar att de är de inläggen TS har läst. Jag har 115 men är som sagt för tidigt inne än och jag tror att det var fallet med de som klagade också. Jag tycker att det känns helt okej än så länge men jag är en färsking med bara en kur bakom mig så har inte mycket erfarenhet att jämföra med.
Citera
2010-04-29, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limpino
Det är den jag sett folk klaga på i andra trådar och jag antar att de är de inläggen TS har läst. Jag har 115 men är som sagt för tidigt inne än och jag tror att det var fallet med de som klagade också. Jag tycker att det känns helt okej än så länge men jag är en färsking med bara en kur bakom mig så har inte mycket erfarenhet att jämföra med.

jag har oxo 115 börja me den idag så vet iheller inte,
men svårt o tro att dom skulle vara dåliga ,varf sabba sitt rykte på en sån bilig steorid?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in