2010-04-26, 14:07
Medlem
Tjena

Är det någon annan som prövat denna "tobak"? Jag köper den härnere i Österrike då jag inte kan få tag på vanlig snus och effekterna är väldigt olik den jag får på vanligt snus, det är en tuggtobak som produceras nere i Afrika och effekterna är extremt starka, känns som första gången jag prövade snus varje gång jag använder det och då tar jag ändå bara ett knappnålshuvud av varan under läppen, så jag undrar om det kan vara små mängder KAT i produkten för det är knappast en normal effekt jag får av denna produkt, är det någon som vet mer om denna "tobak"? http://www.head-nature.com/03905.html

Tack på förhand
Citera
2013-10-15, 00:40
Medlem
Kör på detta nere i Schweiz, då jag inväntar min order riktigt snus från Sverige. Tycker också att det är mycket starkare än vanligt snus, och även jag fick en nickokick för första gången på 10 år Det är även äckligare, eftersom det inte innehåller några smakämnen. Enligt innehållsförteckningen är det bara tobak och något förtjockningsmedel. I övrigt är det ett bra substitut för snus då det inte ingår i EU:s snusförbud, men finns tyvärr inte i portioner. Tycker även att det är helt sjukt att man förbjuder snus, samtidigt som denna snarlika och dessutom starkare produkt, får säljas lagligt. Som tur är får man till Schweiz importera 1,2 kg varannan månad, precis lagom för att kunna klara sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in