• 1
  • 2
2010-04-26, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Spara alla:

.doc
.docx
.xls
.xlsx
.pst

Sen sparar du "C:\Documents and settings\<användarnamn>\
Han grejer lär finnas i den mappen cannaBe så det räcker att spara den mappen. Fast vissa sparar lite överallt utan att veta var de hamnar så det kan vara bra att söka.

Sedan måste din pappa ta 5 min för att svarar/visa dig vilka program han använder.
Fråga om hur han öppnar sin mail?
Bokmärken/favoriter i webbläsaren?
Andra program.
Citera
2010-04-27, 11:12
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panpo98
Han grejer lär finnas i den mappen cannaBe så det räcker att spara den mappen. Fast vissa sparar lite överallt utan att veta var de hamnar så det kan vara bra att söka.

Sedan måste din pappa ta 5 min för att svarar/visa dig vilka program han använder.
Fråga om hur han öppnar sin mail?
Bokmärken/favoriter i webbläsaren?
Andra program.
Lär finnas räcker inte i såna här sammanhang. Om man utgår ifrån att personen som behöver hjälp kan något om datorer och sparar saker på rätt ställen osv. Då hade personen inte behövt hjälp från första början.
Citera
2010-04-27, 11:19
Medlem
helvete!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Lär finnas räcker inte i såna här sammanhang. Om man utgår ifrån att personen som behöver hjälp kan något om datorer och sparar saker på rätt ställen osv. Då hade personen inte behövt hjälp från första början.

Är nog faktiskt mer rimligt att utgå från att såna som inte kan något om datorer sparar just på Windows standard-platser som skrivbordet och mina dokument.
Eller missförstod jag dig nu?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in