Jag har röstat på SD i hela mitt liv (32 år gammal) och har varit rätt skeptiskt mot de förändringar som har skett, i synnerhet vad det gäller invandringsfrågorna. En annan grej som jag inte uppskattar är att när man surfar på partitopparnas bloggar och liknande vajar det fler sionistflaggor än Sverigeflaggor?
Att Jimmy flörtar med irakier och lovar dem en ganska stor invandring med kristna från Irak förvånar mig inte. Tycker ändock SD har gjort ett kanonjobb och verkligen fått till fantastiska förändringar i Sveriges debattklimat utan att ens ha kommit in i riksdagen. Även jag ser SD som en viktigt mellansteg för ett bättre Sverige och hoppas och tror att SD kommer in i riksdagen 2010. De kommer då även kunna ta fram siffror på kostnader och annan statistik som sedan länge har varit gömda för det svenska folket.
Att jag detta år kommer lägga min kommunala röst på ett mindre parti som står mig närmare är dock redan klart:
Citat:
Nationaldemokraterna utgår ifrån principen att varje etnisk grupp har sitt unika värde och därför ska tillerkännas rättigheter i stil med vad individer tillerkänns.
Främst innebär detta rätten att fortsätta existera som en etnisk grupp och att få göra detta i frihet och oberoende. Svenskarna och de andra europeiska folken hotas idag av total etnisk utplåning genom integration med folk från andra världsdelar.
Om Svenskarna inte har en framtid som ett folk så finns det heller inte något kvar att kämpa enligt min mening. Drar SD iväg rejält i opinionsundersökningarna och ser ut att garanterat komma in i riksdagen tänker jag även lägga riksdagsrösten på ND, annars får SD min röst i valet 2010 oavsett hur mycket de kohandlar med sin politik.
Rösta litet, tänk stort!