Flashback bygger pepparkakshus!
2010-04-25, 20:35
Medlem
Hej,

Jag har scannat nätet efter redskap, men inte hittat det jag letar efter riktigt..:-/

I "Halv åtta hos mig" för ett par månader se´n, tillagade en tjej en soppa ute (över öppen eld?), i en stor "skål" som hängde i en ställning. Var kan man få tag i en sådan?
Letar även efter större eldfat på diameter ca 1 meter, eller strax under, med grillgaller.

Även andra liknande matlagningsredskap är intressanta.

Kanske finns det även någon här som byggt ett utekök? Vill gärna ha tips & bilder. Jag vill ha grill, stekbord, elplatta & kanske ett inbyggt eldfat/wok...Länkar??

Hoppas ni kan hjälpa mej här
Citera
2010-04-25, 21:31
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinn
Hej,

Jag har scannat nätet efter redskap, men inte hittat det jag letar efter riktigt..:-/

I "Halv åtta hos mig" för ett par månader se´n, tillagade en tjej en soppa ute (över öppen eld?), i en stor "skål" som hängde i en ställning. Var kan man få tag i en sådan?
Letar även efter större eldfat på diameter ca 1 meter, eller strax under, med grillgaller.

Även andra liknande matlagningsredskap är intressanta.

Kanske finns det även någon här som byggt ett utekök? Vill gärna ha tips & bilder. Jag vill ha grill, stekbord, elplatta & kanske ett inbyggt eldfat/wok...Länkar??

Hoppas ni kan hjälpa mej här

Om du söker lite så hittar du bland annat den här tråden: https://www.flashback.org/t1086571
Citera
2010-04-25, 22:46
Medlem
Jo, jag har nog sett den, men inte alls vad jag letar efter...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in