2010-04-25, 19:08
Bannlyst
Någon som vet någon annan gratis download accelerator/manager förutom DAP som kan fortsätta nedladdningarna efter att man har stängt av datorn? Det är bra att ha om man håller på att downloada en 5 GB fil och måste dra nånstans och stänga av datorn för en stund.

Vore bra att ha en firefox addon till exempel som kunde resuma nedladdningar. Konstigt att ingen har gjort någon sån, eller så har jag bara inte hittat den..
Citera
2010-04-26, 14:41
Medlem
Hi-Techs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikosaedri
Någon som vet någon annan gratis download accelerator/manager förutom DAP som kan fortsätta nedladdningarna efter att man har stängt av datorn? Det är bra att ha om man håller på att downloada en 5 GB fil och måste dra nånstans och stänga av datorn för en stund.

Vore bra att ha en firefox addon till exempel som kunde resuma nedladdningar. Konstigt att ingen har gjort någon sån, eller så har jag bara inte hittat den..
Denna kanske? https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/201
Citera
2010-04-26, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hi-Tech
Denna kanske? https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/201

Nä... jag har testat den innan och jag är rätt så säker på att man kunde inte fortsätta nedladdningen om man hade stängt av datorn. Man fick ladda ner hela skiten från början.
Citera
2010-05-19, 13:09
Bannlyst
gött... jag såg just att jag kunde fortsätta mina nedladdningar med den vanliga firefox filhämtaren, efter att jag hade stängt datorn. det kunde man inte göra förr.
Citera
2010-05-19, 15:06
Medlem
R4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikosaedri
Nä... jag har testat den innan och jag är rätt så säker på att man kunde inte fortsätta nedladdningen om man hade stängt av datorn. Man fick ladda ner hela skiten från början.

Jag använder den och jag kan återuppta nedladdningar efter att jag stängt av och startat upp datorn igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in