Flashback bygger pepparkakshus!
2010-04-24, 18:43
Medlem
Jag ska beställa lite crossskydd och kläder osv.
Och jag funderar på att delbetala av det.

Skickar företagen varorna direkt eller väntar dom tills man skrivit under papper osv?
Vad är vanligast?

står såhär bara:

"
Delbetalning - Dela upp din betalning
Genom ett samarbete med Kreditor kan vi erbjuda dig möjligheten att dela upp din betalning. Det finns flera alternativ att välja på och du väljer själv det mest passande. Givetvis kan du när som helst under delbetalningstiden betala hela kvarvarande skulden. Du kan ha från 200 kr upp till 50,000 kr på ditt delbetalningskonto. Alla köp du gör via Kreditors tjänst Dela upp Betalningen sammanställs på en kontofaktura månatligen.

Kreditor kommer skicka ett kontoavtal för underskrift hem
till dig om ditt köp är högre än 1500 kr. Kontrollera att
uppgifterna stämmer och signera avtalet och returnera det i
bifogat svarskuvert.

"
Citera
2010-04-25, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skheaton
Skickar företagen varorna direkt eller väntar dom tills man skrivit under papper osv?
Vad är vanligast?
"

När jag handlat från Dustin tidigare med avbetalning har jag fått hem sakerna direkt och det har inte varit något att skriva på och skicka in. Däremot skickas sakerna som REK paket och du måste visa upp ID och skriva under när du ska hämta. Testa annars ringa dom och fråga om dom kan skicka varorna direkt om det nu är brådskande. Annars ska det ju inte dröja mer än 2-3 arbetsdagar att få hem brev, skriva på och skicka in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in