2010-04-24, 04:28
Medlem
Hej, min dator+ operativsystem ser ut så här: 4gb ram, 1gb grafik, dual processor, 10/10 fiber internet etc. alltså inget fel på hårdvaran. men ändå tar det ca 30 sek till +1 minut för t.ex en youtube video att starta, inte buffra utan komma igång över huvud taget. Och det är likadant med vissa videos på andra sidor. Vad kan detta bero på? det är fruktansvärt störande och något jag är riktigt förbannad på!

tacksam för svar!
Citera
2010-04-24, 04:47
Medlem
Owers avatar
Jag har samma problem, vet inte vad det kan bero på men du kan åtgärda det genom att rensa datorn på skit.
Något som fått min dator funka bättre är först och främst CCleaner, något alla borde ha.
Sen ett program som kallas AWC, http://www.youtube.com/watch?v=YZ10_Y0wTI4

De kommer garanterat visa resultat.
Citera
2010-04-24, 04:58
Bannlyst
Vista? ... Men ni med Vista kan väl få Win7 gratis? eller ?
Citera
2010-04-24, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wickstrom-
Hej, min dator+ operativsystem ser ut så här: 4gb ram, 1gb grafik, dual processor, 10/10 fiber internet etc. alltså inget fel på hårdvaran. men ändå tar det ca 30 sek till +1 minut för t.ex en youtube video att starta, inte buffra utan komma igång över huvud taget. Och det är likadant med vissa videos på andra sidor. Vad kan detta bero på? det är fruktansvärt störande och något jag är riktigt förbannad på!

tacksam för svar!

Advance system care = AWC, ladda ner från lämplig sida.

Din dator kommer må bra igen.
Citera
2010-04-25, 14:47
Medlem
fick järnsläpp när jag gjorde tråden! jag har Windows 7 som operativsystem! men datorn är helt ny så det är inget skit eller nått som behövs rensas på, vette fan va detta kan bero på!
Citera
2010-04-25, 15:35
Medlem
penol700s avatar
Prova en annan webläsare eller flashspelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in