Citat:
Ursprungligen postat av Bolt Jenkins
Kan känna likadant faktiskt..
Kan ju ha o göra med olika nikotin mängder på olika snus men skillnaden är ju så marginell så jag vet inte..
Kan vara en bidragande faktor tänker jag nu då jag snusade en dosa General Sterk innan jag gick över till den vanliga sorten, så antar att jag fick högre tolerans på kort tid även om jag tidigare har en hög tolerans.
Citat:
Ursprungligen postat av theblue
Jag har "kört" på Kronan nästan ett år nu innan dess var det Ettan men ibland blir det att man köper en General för omväxling och när man gör det så går det åt snabbt som fan! Det är coolt
Länge leve det bruna guldet!
Intressant att det gäller General för dig med! Jag tycker verkligen att Generalen är riktigt god och är rädd för att den ska ersätta Ettan, kommer antagligen börja snusa mera då...
Citat:
Ursprungligen postat av DarkKnight
Jag snusar bara Göteborgs Rapè, både portion och lös, inget annat. En dosa för mig håller i ca 2-3 dagar.
Upplever det också då jag enbart snusar samma sort under perioder, man blir snussugen och stillar begäret men inte som att stilla en slags hunger nu som jag har av General. Längtar verkligen till man kan få ta en snus för den är så god!