Jag undrar hur säkert det är att skriva här. Tänker på om jag t.ex. skriver att jag har något olagligt hemma. Jag har lagt märke till att folk skriver relativt ohämmat om både det ena och det andra. Det kan ju vara span på forumet. Skulle jag vara i polisledningen skulle jag garanterat ha gubbar på forum av denna typ. Det är väl ingen match för snuten att ta reda på vem jag är med hjälp av mina avtryck här? Eller...?
Jag undrar hur säkert det är att skriva här. Tänker på om jag t.ex. skriver att jag har något olagligt hemma. Jag har lagt märke till att folk skriver relativt ohämmat om både det ena och det andra. Det kan ju vara span på forumet. Skulle jag vara i polisledningen skulle jag garanterat ha gubbar på forum av denna typ. Det är väl ingen match för snuten att ta reda på vem jag är med hjälp av mina avtryck här? Eller...?
Det finns 2 allternativ för polisen att veta att det är du.
1. de avlysnar din dator.
2. de får loggarna från flashback, om de nu sparar några dvs. vet inte hur de hanterar såna uppgifter. nån moderator akn säkert svara på det.
2. de får loggarna från flashback, om de nu sparar några dvs. vet inte hur de hanterar såna uppgifter. nån moderator akn säkert svara på det.
Finns ett till..
De du sägger här på fb kan ge en massa bevis om att du e du..
Så min IP-adress kan alltså inte bängen få fatt i (efter besök här) på annat sätt än att Flashbacks admin ger dom den?
Men lol... vad är det som säger att det är du bakom datorn???
Vill man skriva sånt är det väl bara att sitta från något publikt ställe eller om man typ beigat nån uppkoppling. Även i mindre datorsammanhang måste polisen bevisa att det är just DU som suttit bakom tangenterna och att det är just DU det handlar om. Inte alltid så lätt för dem...
anyway så skall du väl inte hålla på med olagligheter. det hör inte till detta forum
och skall du göra det så TÄNK förfan... hur svårt är det att skydda sig på nätet idag... ja du, inte särskillt...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!