2010-04-23, 16:44
Medlem
Benshies avatar
Hej hopp, såhär är det va.. Jag vill kunna lyssna på musik i högtalarna samtidigt som jag sitter på t.ex. skype med mitt headset. Men problemet är att när jag trycker in mitt headset i en usb port så hoppar musiken över i mitt headset med skype.. Har inte lyckats hitta själv vart jag kan ställa in vart t.ex. ljud från firefox ska spelas. Eller spotify.. whatever..

Någon som har några tips?..
Citera
2010-04-23, 16:49
Medlem
mitbacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benshie
Hej hopp, såhär är det va.. Jag vill kunna lyssna på musik i högtalarna samtidigt som jag sitter på t.ex. skype med mitt headset. Men problemet är att när jag trycker in mitt headset i en usb port så hoppar musiken över i mitt headset med skype.. Har inte lyckats hitta själv vart jag kan ställa in vart t.ex. ljud från firefox ska spelas. Eller spotify.. whatever..

Någon som har några tips?..

2 ljudkort.
Citera
2010-04-23, 16:50
Medlem
jag gjorde så förut. koppla in hörlurarna, starta skype, gå in i (om du har) realtek kontrollpanelen och ändra main ljudet till högtalarna, sedan öppnar du t.ex. itunes så är skype fortfarande i lurarna och musiken i speakers. mixtra runt lite sådär. alternativt koppla en ipod till högtalarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in