2010-04-23, 16:25
Medlem
deckardrottningens avatar
Förra året våldtog 19-åringen en 14-årig flicka och dömdes till ungdomsvård i kombination med 150 timmars ungdomstjänst. Våldtäkten mot barnet den gången innehöll våldsinslag.

Nu har han våldtagit minst en flicka till. Offer den här gången är en 13-årig flicka. I utredningen finns uppgifter om att fler flickor kan ha blivit våldtagna av 19-åringen.

http://hd.se/helsingborg/2010/04/23/...n-atalas-igen/

Vad tycker ni... vad är ett rättvist straff för den här mannens andra, tredje och fjärde våldtäkt?
Citera
2010-04-23, 16:27
Medlem
Penetreights avatar
Förstår inte hur sånna människor fortfarande kan vara vid liv. Hade jag varit farsan till någon av döttrarna så hade jag torterat 19-åringen till döds.
Citera
2010-04-23, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Penetreight
Förstår inte hur sånna människor fortfarande kan vara vid liv. Hade jag varit farsan till någon av döttrarna så hade jag torterat 19-åringen till döds.
Holler med, det menar ju att så fort han kommer ut kommer han att slå till igen. Så dödsstraff bör det va!
Citera
2010-04-23, 16:56
Medlem
roobbes avatar
Är GM från Somalia?
Citera
2010-04-23, 17:04
Medlem
DoktorBlutegels avatar
Ett rättvist straff är kastrering och sedan inlåsning i fängelse i minst 15 år eller mer. Är förövaren av utländsk härkomst ska han även deporteras omedelbart efter avtjänat straff.

Vem är denna alla kvinnors dröm till pojkspoling? Blond och blåögd kommer det nog visa sig att han inte är i alla fall
Citera
2010-04-23, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorBlutegel
Ett rättvist straff är kastrering och sedan inlåsning i fängelse i minst 15 år eller mer.

Jupp.

Men den här gången kanske det blir 300 timmar ungdomstjänst?
Citera
2010-04-23, 17:49
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juanteres
Jupp.

Men den här gången kanske det blir 300 timmar ungdomstjänst?

Han är över 18 nu så inget fängelseförbud gäller.

Edit: Det här var för övrigt alldeles fantastiskt korkat:

"På polisens fråga varför han inte brydde sig om att fråga om den 13-åriga flickans ålder svarar 19-åringen att han efter tidigare händelser var alltför deprimerad för att ställa frågan."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in