Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-04-23, 15:59
  #1
Medlem
Jag pratade med en av min kompis arbetskollegor igår. Han påstod att han varit i thailand för ett halvår sen och knullat några horor där. Han sa att en var riktigt snygg och hade därför tagit 800kr för ett ligg som han tyckte var för mycket. Eftersom han kände sig utnyttjad (som han sa) så betalade han helt enkelt inte de 2-3 st nästa. Han sa att han sagt "I won't pay you, I give you pleasure, you pay me".

Jag tycker det verkar väldigt konstigt om detta skulle gå. Så utsatta kan de väl inte vara. Har de inga hallickar som ser efter dom eller något annat skydd?
Citera
2010-04-23, 16:13
  #2
Medlem
Penetreights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSlice2000
Jag pratade med en av min kompis arbetskollegor igår. Han påstod att han varit i thailand för ett halvår sen och knullat några horor där. Han sa att en var riktigt snygg och hade därför tagit 800kr för ett ligg som han tyckte var för mycket. Eftersom han kände sig utnyttjad (som han sa) så betalade han helt enkelt inte de 2-3 st nästa. Han sa att han sagt "I won't pay you, I give you pleasure, you pay me".

Jag tycker det verkar väldigt konstigt om detta skulle gå. Så utsatta kan de väl inte vara. Har de inga hallickar som ser efter dom eller något annat skydd?

Fixa till er så får ni fitta i Sverige utan att planka in i thaihorors fittor. Att göra springnota på thaihoror är ännu mer patetiskt.
Citera
2010-04-23, 16:15
  #3
Medlem
Hororna i thailand är ju lite mer ödmjuka när det gäller betalningen och kräver inte pengarna först som horor i väst gör. Utan går ofta med en och kör och väntar sedan på betalningen innan hon går. Om fler börjar göra som din idiot till arbetskollega så kanske det ändras vilket vore synd. Brukar alltid själv komma överens tydligt om vad som gäller innan man går iväg så ingen känner sig lurad efteråt.
__________________
Senast redigerad av penisen 2010-04-23 kl. 16:17.
Citera
2010-04-23, 16:20
  #4
Medlem
Psychopatics avatar
Det går att pruta ner det till 0 kr. Om man bjuder på lite drinkar o så.
Citera
2010-04-23, 16:26
  #5
Medlem
morkfromorks avatar
Tattare.

En gentleman gör alltid rätt för sig
Citera
2010-04-23, 16:32
  #6
Medlem
Ramas avatar
I länder som Thailand så kostar det oftast inte mer än vad som betraktas som kaffepengar för oss att se till att någon råkar mycket illa ut. Skjutvapen är dessutom vanliga i Thailand och går mycket lätt att skaffa, så det hade inte varit några problem för en av dessa kvinnor att helt enkelt betala någon för att driva in pengarna eller se till att man inte lever för att ångra misstaget.

Är det värt det att mista livet för några kronor? Ett liv är inte mycket värt i dessa länder. Om man beter sig odrägligt i dessa länder så är det ingen som heller hade brytt sig om vad som händer med en.
Citera
2010-04-23, 16:37
  #7
Medlem
Ok bara för att klargöra, det är INTE min arbetskompis, utan en kompis kollega. Jag använder mig inte av horor överhuvudtaget så ni ska inte klaga på mig. Det jag undrar är om det är möjligt att göra som han gjorde, och det verkar som om det är det. Var osäker på om killen verkligen talade sanning.
Citera
2010-04-23, 16:42
  #8
Medlem
Ramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSlice2000
Ok bara för att klargöra, det är INTE min arbetskompis, utan en kompis kollega. Jag använder mig inte av horor överhuvudtaget så ni ska inte klaga på mig. Det jag undrar är om det är möjligt att göra som han gjorde, och det verkar som om det är det. Var osäker på om killen verkligen talade sanning.

Man kan väl göra vad man vill men det finns alltid konsekvenser.
Citera
2010-04-23, 17:17
  #9
Medlem
GFLs avatar
om han är så desperat för fitta kan han lika gärna betala en 500 hundring, är ju inget emot sveriges priser på 3000 för en dryg brud och 30min, om man inte kommer tidigare ofc, då är det slut direkt har jag hört. men men
Citera
2010-04-23, 17:52
  #10
Medlem
Det är säkerligen möjligt att göra så, men det är förenat med risker för som tidigare nämnts så kan hon anlitat nån att slå in käften på honom. Dessutom lär han ju förstöra för alla andra om han gör så, och det är dessutom lågt, riktigt lågt, att inte betala för sig. Lägre än glocalnet.
Citera
2010-04-23, 21:01
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Det är säkerligen möjligt att göra så, men det är förenat med risker för som tidigare nämnts så kan hon anlitat nån att slå in käften på honom. Dessutom lär han ju förstöra för alla andra om han gör så, och det är dessutom lågt, riktigt lågt, att inte betala för sig. Lägre än glocalnet.

Citera
2010-04-23, 22:45
  #12
Medlem
Min erfarenhet: tjejer i utlandet, allt från danmark, till aisatiskor o negresser, var generös - det lönar sig 100x om.
Svenska tjejer... var generös... du får betala 100x om. De tar lillfingret, resten av dig o sen resten av det du äger. Först får du göda dem, det är inte bysten som växer utan ringen under, och de vill ha allt utan att göra något.
Med tjejer från andra kulturer, var generös och vänlig, du kommer få en respekt och behandling du aldrig tidigare upplevt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback