Har precis köpt en http://www.kjell.com/content/m edia/images/items/91383.jpg på kjell för att kunna spela upp spotify på min stereo
dock fungerar det inte som det borde. varje gång jag sätter i usbstickan i min mac stängs det trådlösa internetet ned, och när jag drar ut stickan har jag internet igen
musiksändaren kör via bluetooth så det borde väl inte påverka? eller?
Känns surt att punga ut 800kr när jag precis har köpt denna.. den fungerar perfekt på PC men nu när jag testar på min mac blir det helt fel, även om det står på kjell.se att den stöder mac
Hade jag varit du så hade jag testat att köra USB-sändaren i en förlängningsUSB från datorn. Så att sändaren kommer längre ifrån datorn. Tveksamt kanske men kan vara värt att prova!
Mobila Bredbands donglar brukar strula med Airport också - skulle säga att det är vettigare att köpa dig en airport express och köpa airfoil då vet du att det kommer fungera.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!