2004-03-26, 21:10
Medlem
enverhoxha99s avatar
Tror den gode broder ozze smakat på den onda saften idag
2004-03-26, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ozze
Du Roger! detta va nog en av dom sämsta inlägg du har gjort!

Jo, eftersom jag riktade det mot Dig så blev det per automatik ganska håglöst, det håller jag med om... Det beror nog på att jag inte tar Dig på fullt allvar, men även på att jag inte förväntar mig några ordentliga svar.

Men rent hypotetiskt, skulle en månadslång semester resultera i en banning om Du fått som Du velat?

Citat:
Ursprungligen postat av ozze
men om du vill ha nått pass till nån porrsite så kanske... inga svenska

Tack för erbjudandet, men jag behöver inte requesta i passforumet. Jag har fitta hemma.

// Roger P.
2004-03-26, 22:10
Bannlyst
Tror nog Ozze har en poäng där om att vissa borde bannas. Kan ju börja med honom.

Fast samtidigt är det kul att ha dem kvar som små hustroll. Det är ju skillnad på att skratta MED och att skratta ÅT som bekant.
Det är ju dessutom ganska roande att dessa små runkpellar tror att det som betyder mest i allas liv är att få sitta och runka kuken framför datorn hela dagarna.
Ozze & Member, bara för att ni inte får fitta hemma och måste sitta och rulla förhud hela dagarna (tillsammans?) så betyder inte det att vi andra är så värst intresserade av era förehavanden.
Det är lixom inte så alla här som är intresserade av ert password-forum.
2004-03-26, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TS
Men vad sägs om den lösningen som exet.nu har då? Kanske inte samma handplockning som där då FB har något fler medlemmar, men att sätta upp vissa krav (t.ex. 100 posts, 2 månader gammal användare)?

Det är en alldeles utmärkt lösning - fungerar utmärkt på exet! Dock kan man disskutera vilka kriterier som ska uppfyllas.

//Member
2004-03-26, 22:26
Awaiting Email Confirmation
Krokodildons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TS
Men vad sägs om den lösningen som exet.nu har då? Kanske inte samma handplockning som där då FB har något fler medlemmar, men att sätta upp vissa krav (t.ex. 100 posts, 2 månader gammal användare)?
Är det nån som känner för att förklara det här systemet lite noggrannare? Jag orkar fan inte kolla upp det där...
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Tror nog Ozze har en poäng där om att vissa borde bannas. Kan ju börja med honom.

Fast samtidigt är det kul att ha dem kvar som små hustroll. Det är ju skillnad på att skratta MED och att skratta ÅT som bekant.
Det är ju dessutom ganska roande att dessa små runkpellar tror att det som betyder mest i allas liv är att få sitta och runka kuken framför datorn hela dagarna.
Ozze & Member, bara för att ni inte får fitta hemma och måste sitta och rulla förhud hela dagarna (tillsammans?) så betyder inte det att vi andra är så värst intresserade av era förehavanden.

Du är riktigt i form ikväll, thompa...

Trevligt att läsa Dina alster...

// Roger P.
Bannlyst
Citat:

Öhh!

Som bekant så är du ju av en annan.....ja alla vet ju redan!
Därför är du inte intresserad av dumparna i pw-forumet eftersom vi inte dumpar såna pass!

Men visningarna på posterna ljuger inte!
Dom flesta är intresserade av sex - med reservation för undantag - som du!!

//Member
2004-03-26, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Member

//Member

Du är ju fan inte klok på en fläck. Du sitter & hackar lite sidor på nätet åt några snubbar här & du känner dig duktig som hjälper andra runka.

Det kanske är tvärtom, dom flesta kanske inte är intresserade av sex på nätet när man kan få det hemma.

Dock är du undantaget som bekräftar regeln.
2004-03-26, 22:35
Medlem
Citat:
Öhh!

Därför är du inte intresserad av dumparna i pw-forumet eftersom vi inte dumpar såna pass!
//Member

Hehehe...
2004-03-26, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Member-X
Du är ju fan inte klok på en fläck. Du sitter & hackar lite sidor på nätet åt några snubbar här & du känner dig duktig som hjälper andra runka.

Det kanske är tvärtom, dom flesta kanske inte är intresserade av sex på nätet när man kan få det hemma.

Dock är du undantaget som bekräftar regeln.

LOL Muppet Ska sluta drömma & börja flömma. menar du väll! hehehe!
2004-03-26, 22:56
Bannlyst
Citat:
Öhh!

//Member

Ja, vad är jag av för "annan"? Förklara gärna, för nu blev jag nyfiken.
Och berätta gärna vad du baserar det på, förutom att du är 3 år och kan inte ta till annat för att sätta emot?

Ja, och det är väl en jävla tur att det finns undantag som mig då!
Du är så jävla kul lillgrabben. Man behöver bara säga minsta lilla till dig så bryter du ihop och kastar fjortiskommentarer och skit runt dig. Som sagt, det är skillnad på att skratta MED och att skratta ÅT (fast du förstår väl inte ens vad jag menar med det? =).
2004-03-26, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ja, vad är jag av för "annan"? Förklara gärna, för nu blev jag nyfiken.
Och berätta gärna vad du baserar det på, förutom att du är 3 år och kan inte ta till annat för att sätta emot?

Ja, och det är väl en jävla tur att det finns undantag som mig då!
Du är så jävla kul lillgrabben. Man behöver bara säga minsta lilla till dig så bryter du ihop och kastar fjortiskommentarer och skit runt dig. Som sagt, det är skillnad på att skratta MED och att skratta ÅT (fast du förstår väl inte ens vad jag menar med det? =).

Huh! LOL
'Muppet' - finns mycket av din avárt.. brrr... får rysningar.. ha dé...

//Member

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in