Citat:
Ursprungligen postat av Croaton
Men eftersom det uppenbarligen inte är tillräckligt många som bryr sig kanske det är dags att låta den sektionen självdö. Tycker ni att det är alldeles för många användare som missbrukar er goda vilja så finns det ju ingen anledning att fortsätta utföra ett otacksamt arbete. För att tala i klartext... viljan att förbättra den delen av FB kanske inte finns. Folk kanske helt enkelt utnyttjar sidorna så länge ni fortsätter knäcka dem, men de bryr sig inte nämnvärt om er "tjänst" försvinner.
Folket som vill ha era pass och som också förtjänar dem, enligt era egna kriterier, kan ju säkerligen införskaffa dem på annat håll. För FB är väl som sagt var inte det enda forumet ni publicerar era knäckta sidor på eller?
De lösningar som kommit på tal här för att få bukt på problemet kommer, enligt mig, enbart ställa till med mer problem med administrationen av FB genom att tvinga användare att vara aktiva...
Men visst... finns det ett sätt att endast ge "utvalda" användare som uppfyller satta kriterier tillgång till Password sektionen så är ju det kanske den bästa lösningen. Men att snacka om att radera konton helt och hållet enbart på grund av att de inte är aktiva nog och FB's porr-knäckar-församling är lite ledsna i ögat så tycker jag att man har fått hybris...
Porr må vara populärt... men FB kretsar ju inte runt några knäckta porrsidor och tillhörande onanister...
Folket som vill ha era pass och som också förtjänar dem, enligt era egna kriterier, kan ju säkerligen införskaffa dem på annat håll. För FB är väl som sagt var inte det enda forumet ni publicerar era knäckta sidor på eller?
De lösningar som kommit på tal här för att få bukt på problemet kommer, enligt mig, enbart ställa till med mer problem med administrationen av FB genom att tvinga användare att vara aktiva...
Men visst... finns det ett sätt att endast ge "utvalda" användare som uppfyller satta kriterier tillgång till Password sektionen så är ju det kanske den bästa lösningen. Men att snacka om att radera konton helt och hållet enbart på grund av att de inte är aktiva nog och FB's porr-knäckar-församling är lite ledsna i ögat så tycker jag att man har fått hybris...
Porr må vara populärt... men FB kretsar ju inte runt några knäckta porrsidor och tillhörande onanister...
Huvudet på spiken. Dock tror jag du tar dig vatten över huvudet om du tror att dess små självbefläckare förstår, eller tar åt sig något av det du skriver.
Pröva att skriva såhär istället så kanske du har större chans att bli förstådd?
Citat:
MEn EFterZOM DE UPpEnBaRLigEn INte e TILLräkKlIT måNGA zOM BrYR ZiG kanzKe de e dAgZ aTt LåTA DEn ZEKtIonEN ZJäLvDö... *skRattAr* TyKker nI Att dE e aLLdeLEz För MångA anVäNDaRe zoM MizZBruKaR er GODa ViLja zå FInNz dE JU InGEN aNledNinG ATT foRtZätTa UTföRA Ett oTAkKzAmT arbeTe... *sKrAttAr* FöR AtT taLa i kLARTExt......... *SkRATtAR* viljAn AtT förbättRA DeN dElen av fb KanZkE INtE fINnZ... *SKRatTaR* FoLK KANZkE HElT EnKelt uTnYttJAR ZIDoRNA Zå länGE NI foRTZäTteR knäKKa deM, meN dE brYr ZIG InTE nämnVäRT OM Er \\\"tjäNZT\\\" FöRzvinnER... fOlket ZOm viLl ha ErA pAZz OcH zom okkzå förtjäNAr dEM, ENlit era eGNa KRItERIEr, KaN ju ZäkERliGEn inföRzkAFFa Dem på ANnAT håLl... *SKrAtTAr* föR fB e väl ZOM ZAGT Var iNte DE endA forumEt nI pUbLIcERAR ERa KNäKkta zidOR På eller!?!?? DE LöZningaR zom KoMMIt på taL här FöR atT få bUKT På pROBLeMeT KOmMeR, EnlIt MiG, enBArT ztäLLA tILl MED MeR Problem mEd adminIzTRATIoNEn av fB GEnoM atT TviNga använDArE AtT VarA aKTivA......... MEn VIZZt......... *SKRAttaR* fiNNz dE ETT zäTT Att ENDaZT GE \\\"UtvaLda\\\" ANVänDArE ZOm uppFYllEr ZattA kRITEriEr tILLGånG TILL pAzzWOrd zEKtioneN zå e JU dE kANZkE DEn BäZTa löZninGEn... *SkraTTAr* meN ATt ZNAKka oM ATT radErA Konton helT Och hållet EnbART På gRUnD av aTT DE inte E AKTIvA nOg OCH fb\\\'Z POrR-KNäkkAR-föRZaMLinG e liTE LEDZNa I ögAt Zå tYKKer Ja aTt mAn har fåtT hYbrIz......... pOrR Må VARA popuLäRt......... *sKRattaR* MeN fB KRETZaR JU iNTe Runt någRa kNäKktA PORrZiDOR Och tIlLHöranDe OnaniztER......... *längtar*