2004-03-29, 02:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Croaton
Men eftersom det uppenbarligen inte är tillräckligt många som bryr sig kanske det är dags att låta den sektionen självdö. Tycker ni att det är alldeles för många användare som missbrukar er goda vilja så finns det ju ingen anledning att fortsätta utföra ett otacksamt arbete. För att tala i klartext... viljan att förbättra den delen av FB kanske inte finns. Folk kanske helt enkelt utnyttjar sidorna så länge ni fortsätter knäcka dem, men de bryr sig inte nämnvärt om er "tjänst" försvinner.

Folket som vill ha era pass och som också förtjänar dem, enligt era egna kriterier, kan ju säkerligen införskaffa dem på annat håll. För FB är väl som sagt var inte det enda forumet ni publicerar era knäckta sidor på eller?

De lösningar som kommit på tal här för att få bukt på problemet kommer, enligt mig, enbart ställa till med mer problem med administrationen av FB genom att tvinga användare att vara aktiva...

Men visst... finns det ett sätt att endast ge "utvalda" användare som uppfyller satta kriterier tillgång till Password sektionen så är ju det kanske den bästa lösningen. Men att snacka om att radera konton helt och hållet enbart på grund av att de inte är aktiva nog och FB's porr-knäckar-församling är lite ledsna i ögat så tycker jag att man har fått hybris...

Porr må vara populärt... men FB kretsar ju inte runt några knäckta porrsidor och tillhörande onanister...

Huvudet på spiken. Dock tror jag du tar dig vatten över huvudet om du tror att dess små självbefläckare förstår, eller tar åt sig något av det du skriver.

Pröva att skriva såhär istället så kanske du har större chans att bli förstådd?

Citat:
MEn EFterZOM DE UPpEnBaRLigEn INte e TILLräkKlIT måNGA zOM BrYR ZiG kanzKe de e dAgZ aTt LåTA DEn ZEKtIonEN ZJäLvDö... *skRattAr* TyKker nI Att dE e aLLdeLEz För MångA anVäNDaRe zoM MizZBruKaR er GODa ViLja zå FInNz dE JU InGEN aNledNinG ATT foRtZätTa UTföRA Ett oTAkKzAmT arbeTe... *sKrAttAr* FöR AtT taLa i kLARTExt......... *SkRATtAR* viljAn AtT förbättRA DeN dElen av fb KanZkE INtE fINnZ... *SKRatTaR* FoLK KANZkE HElT EnKelt uTnYttJAR ZIDoRNA Zå länGE NI foRTZäTteR knäKKa deM, meN dE brYr ZIG InTE nämnVäRT OM Er \\\"tjäNZT\\\" FöRzvinnER... fOlket ZOm viLl ha ErA pAZz OcH zom okkzå förtjäNAr dEM, ENlit era eGNa KRItERIEr, KaN ju ZäkERliGEn inföRzkAFFa Dem på ANnAT håLl... *SKrAtTAr* föR fB e väl ZOM ZAGT Var iNte DE endA forumEt nI pUbLIcERAR ERa KNäKkta zidOR På eller!?!?? DE LöZningaR zom KoMMIt på taL här FöR atT få bUKT På pROBLeMeT KOmMeR, EnlIt MiG, enBArT ztäLLA tILl MED MeR Problem mEd adminIzTRATIoNEn av fB GEnoM atT TviNga använDArE AtT VarA aKTivA......... MEn VIZZt......... *SKRAttaR* fiNNz dE ETT zäTT Att ENDaZT GE \\\"UtvaLda\\\" ANVänDArE ZOm uppFYllEr ZattA kRITEriEr tILLGånG TILL pAzzWOrd zEKtioneN zå e JU dE kANZkE DEn BäZTa löZninGEn... *SkraTTAr* meN ATt ZNAKka oM ATT radErA Konton helT Och hållet EnbART På gRUnD av aTT DE inte E AKTIvA nOg OCH fb\\\'Z POrR-KNäkkAR-föRZaMLinG e liTE LEDZNa I ögAt Zå tYKKer Ja aTt mAn har fåtT hYbrIz......... pOrR Må VARA popuLäRt......... *sKRattaR* MeN fB KRETZaR JU iNTe Runt någRa kNäKktA PORrZiDOR Och tIlLHöranDe OnaniztER......... *längtar*
2004-03-29, 08:13
Bannlyst
Tjafsar ni fortfarande?

Låt admin bestämma för vi har ingen talan endå.
Sedan tar ju inte admin bort konton från folk som vill försvinna så varför skulle folk som inte vill försvinna försvinna? (haha, det där lät fel men ni fattar för annars är ni idioter).
2004-03-29, 08:37
Medlem
Croatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozze
passforumet är en av dom större på FB så du kan hålla käften

Varför i hela fridens namn startar du ens en tråd om ämnet när du inte vill ha andra användares åsikter?

Wow... porr är populärt... det var ju denna månadens stora skräll!

Ni har redan bevisat er ovilja att komma fram till en lösning på problemet genom att kasta skit på Boogaloo när han faktiskt kommer med något konstruktivt. Nu när jag försöker hjälpa till kunde du ta mig faan inte sträcka dig längre än att enbart ge en spydig och uppkäftig kommentar på den absolut sista meningen i hela inlägget. Jag hoppas verkligen inte du sträckte en muskel i den otroliga intellektuella kraftansträngning det måste inneburit att formulera ditt svar...

Men jag måste ändå ge dig en eloge... du lyckas med en enda ytterst dåligt formulerad mening totalt radera min vilja att sympatisera med er så ärofyllda, men ack så otacksamma, kamp för att ge onanister lite runkobjekt.

Men jag bugar mig för dig ozze, du å ärofyllda och nobla riddare, beskyddare av den fria porren, försvarare av onanisterna och skyddsängel av handtrallandet... nu skiter jag i det... ha ett fortsatt kletigt liv...
2004-03-30, 10:31
Medlem
frees avatar
Det måste kännas jävligt tacksamt för ozze, member och andra som fixar pass att ta emot en massa skit från alla muppar som svarat..

Ni snackar om onanister m.m är det av egen erfarenhet eller ? Så fort ni ser en naken snygg brud på skärmen så måste ni alltså sitta och rycka lite i skinnspiken, naturligtvis måste ni väl se till att er feta fula kärring (som ni så gärna talar om att ni har) sover först så hon inte blir svartsjuk

Vissa av er ska enbart hålla käften då ni själva ber om pass....hacka skiten själva eller pröjsa vad det kostar i fortsättningen, men det lär väl bli dåligt med både det ena och det andra...hacka är ni för fega för att göra själva och pröjsar ni så upptäcker era kärringar vad ni pysslar med om nätterna
2004-03-30, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av free
hacka är ni för fega för att göra själva och pröjsar ni så upptäcker era kärringar vad ni pysslar med om nätterna

Om jag vill kolla porr på nätet så får jag göra det (har råd att pröjsa också), det gäller nog dom flesta som sitter här med sambo osv. Dock så finns det massa barn här som inte hittar annat än datorn, det är ju för dom som dessa "pass" är bra för.
Men en sådan är väl inte du? En som inte hittar något, en som sitter & rycker i den lille, osv, osv... En sådan är väl inte du
2004-03-30, 15:32
Medlem
Croatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av free
Det måste kännas jävligt tacksamt för ozze, member och andra som fixar pass att ta emot en massa skit från alla muppar som svarat..

Ni snackar om onanister m.m är det av egen erfarenhet eller ? Så fort ni ser en naken snygg brud på skärmen så måste ni alltså sitta och rycka lite i skinnspiken, naturligtvis måste ni väl se till att er feta fula kärring (som ni så gärna talar om att ni har) sover först så hon inte blir svartsjuk

Vissa av er ska enbart hålla käften då ni själva ber om pass....hacka skiten själva eller pröjsa vad det kostar i fortsättningen, men det lär väl bli dåligt med både det ena och det andra...hacka är ni för fega för att göra själva och pröjsar ni så upptäcker era kärringar vad ni pysslar med om nätterna

Men herregud... du lyckas ju totalt missa hela poängen...

De som fixar lösenord till diverse porrsidor och postar det i Password-sektionen känner att deras arbete är väldigt otacksammt då de flesta som använder deras "tjänst" bara leechar på FB utan att bidra med något kontruktivt...

På grund av detta vill de införa restriktioner och krav på ALLA användare på hela FB. När folk har påtalat det orimliga i detta har de bara blivit bemötta med kommentarer i stil med "... så du kan hålla käften" så det där med att få ta emot skit från muppar är kanske tvåsidigt. Det har redan framkommit ett antal olika mer konstruktiva förslag på hur problemet skall lösas men dessa verkar ha gått dem obemärkt förbi...

Det hela handlar ju inte om att deras lösenord inte är efterfrågade... "gratis" och "porr" är ju som sagt de två populäraste sakerna på nätet. Men eftersom deras tjänst ändå utnyttjas av en majoritet som varken bidrar med med något konstruktiv eller är tacksamma (jag syftar alltså på de som leechar) så kanske den sektionen inte har något på FB att göra.

Alltså:
-Bidra med en konstruktiv lösning som inte drabbar "vanliga" användare.
eller...
-Sluta posta lösenord och låt sektionen självdö.
eller...
-Sluta gnälla och bit ihop.
2004-03-30, 15:54
Medlem
BF_Swedens avatar
Här kommer ett förslag: Man måste ha postat fem inlägg någonstans på forumet innan man har tillgång till passwordsforumet.
2004-03-31, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg
Snobben skrev: "det handlar om att folk kommer o snor passen o sen dumpar dom på andra ställen i sitt namn!!"

Ja, herregud! Här sitter ni och gör flitiga dataintrång för att kunna ge andra fri tillgång till upphovsrättskyddat material, och så finns det ohederliga svin som tar åt sig äran för arbetet som ni lagt ned så många tangenttryckningar på. Vart är världen på väg egentligen?

ozze skrev: "passforumet är en av dom större på FB så du kan hålla käften"

Märkligt, kan det ha något att göra med det faktum att det är överfullt med trådar där startinlägget innehåller något vettigt och sedan fyrtioelva "tack"-inlägg?

Jaså du har kollat på porr! huh! tänk att du vågade
2004-03-31, 04:49
Medlem
PappaBoegs avatar
ozze skrev: "Jaså du har kollat på porr! huh! tänk att du vågade"

Jo, det har jag, men inte med hjälp av era keffa passwords.
2004-03-31, 09:06
Bannlyst
Citat:

Du menar att ozze & dom andra inte är som en gud för dig

Nu trilla han nog av pinnen
2004-03-31, 19:21
Medlem
PappaBoegs avatar
Ja, det är ju knappast så att det inte finns porr i överflöd utanför betalsidorna.
2004-04-01, 01:32
Bannlyst
Citat:

jaha å vad är 'keffa' ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in