2004-03-26, 17:12
Bannlyst
dom som efter en månad inte har skrivit ett skit på forumet! gäller speciellt på
passforumet, dom är bara där' för att kolla passen - men dom har faan inte sagt ett ord på forumet, jag brukar kolla ibland å då ser jag många som inte sagt ett jävla ord på 1-1½ år!
så varför har ni kvar såna jävla gamar, dom registrerar sej bara för att kolla på
porr gratis?.
2004-03-26, 17:15
Medlem
phreakdentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozze
dom som efter en månad inte har skrivit ett skit på forumet! gäller speciellt på
passforumet, dom är bara där' för att kolla passen - men dom har faan inte sagt ett ord på forumet, jag brukar kolla ibland å då ser jag många som inte sagt ett jävla ord på 1-1½ år!
så varför har ni kvar såna jävla gamar, dom registrerar sej bara för att kolla på
porr gratis?.

Så du menar att man måste skriva på fb bara för att man har ett konto?
Jag håller inte med dig och det tror jag inte att någon kommer att göra.
2004-03-26, 17:19
Bannlyst
Om Flashback hade varit ett renodlat pass-forum så hade jag hållit med dig men nu är inte så fallet. Man måste naturligtvis ha rätt att lurka runt och ha ett konto utifall att man någon gång kan komma att vilja uttala sina åsikter i någon fråga.
2004-03-26, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av phreakdenta
Så du menar att man måste skriva på fb bara för att man har ett konto?
Jag håller inte med dig och det tror jag inte att någon kommer att göra.

så är det på dom flesta forum som har pass till porrsiter, så varför ska FB
vara så snälla mot dom som reggar sig bara för att få gratis porr!
2004-03-26, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktmask
Om Flashback hade varit ett renodlat pass-forum så hade jag hållit med dig men nu är inte så fallet. Man måste naturligtvis ha rätt att lurka runt och ha ett konto utifall att man någon gång kan komma att vilja uttala sina åsikter i någon fråga.

därför så försvinner folk som knäcker pass från Fb
2004-03-26, 17:38
Medlem
M2ks avatar
Dags att banna!

Alldeles för sträng åtgärd imho. Om man däremot rensar ut medlemmar med 0 poster efter 'X' månader, och dessa aktivt får omregistrera sig, så blir det iaf en slags pekpinne/tillrättavisning.

Nu är inte FB ett warezforum, annars hade man kunnat tänka sig att åtkomsten till hela forumet skulle förutsätta en registering#medlemsskap. Det stora antalet nyfikna 'Peeping Toms' borde man kanske fundera över, de kan ju definitivt inte tillföra något av värde, i egenskapen av passiva 'gluttare'.

===============================
Egen framgång är guld värd, andras motgång heller icke att förakta
===============================
*Håll dig till ämnet*Nyfikna göre sig icke besvär*
2004-03-26, 17:45
Bannlyst
ozze: Så du knäcker pass bara för att få höra "tack så mycket, vad du är snäll"? Är du så desperat ute efter bekräftelse så måste det vara något fel. Jag lägger inte upp mina recept eller svarar på frågor om satanism, eller håller ordning i gayforumet för att någon ska klappa mig på huvudet och tala om för mig hur duktig jag är. Jag tycker du ska se över dina prioriteringar.
2004-03-26, 17:48
Awaiting Email Confirmation
Krokodildons avatar
Nej, jag ändrar mig nog, inte för att hålla med ozze utan för att det hade varit intressant att se hur många aktiva medlemmar FB har.

Så det skulle vara intressant att prova.

Fast ozze, det har ju inte så mycket effekt, om en del personer skulle vara ute efter pass så är det ju inget jättejobb att regga om sig en gång i månaden, eller hur? Jag tror att du får leva med det helt enkelt.
2004-03-26, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Jag lägger inte upp mina recept eller svarar på frågor om satanism, eller håller ordning i gayforumet för att någon ska klappa mig på huvudet och tala om för mig hur duktig jag är.

Problemet é att du är ju inte duktig heller!! Så du har ju inget att vänta dig!!

//Member
2004-03-26, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Member
Problemet é att du är ju inte duktig heller!! Så du har ju inget att vänta dig!!

//Member
Jag väntade bara på att du skulle dyka upp, ozze Jr.
2004-03-26, 18:50
Bannlyst
Citat:
ozze: Så du knäcker pass bara för att få höra "tack så mycket, vad du är snäll"? Är du så desperat ute efter bekräftelse så måste det vara något fel. Jag lägger inte upp mina recept eller svarar på frågor om satanism, eller håller ordning i gayforumet för att någon ska klappa mig på huvudet och tala om för mig hur duktig jag är. Jag tycker du ska se över dina prioriteringar.

Grejen är inte det att vi ska ha tack - men det är hur många som kollar, å det får man genom hur många som tackar, å det är en uppskattning av jobbet man lägger ner på skiten! 'så kom inte å kom' :mad:
2004-03-26, 18:51
Bannlyst
Citat:
Jag väntade bara på att du skulle dyka upp, ozze Jr.

typiskt onödigt innlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in