• 1
  • 2
2010-04-22, 14:02
Medlem
Ngon av er som har provat?

135 manna SnG i Rushformat.
Verkar vara ett sjukt bra stt att bygga rulle med. Har aldrig tidigare kommit till ett finalbord i en MTT SNG men har lyckats komma till ft 3/3 gnger i dessa.

Ngon av er FBare som har ngon comment angende dessa?
Citera
2010-04-22, 14:26
Medlem
stolpsk0tts avatar
r det dem som spelas p FTP eller? testade det i CG-format fr ett tag sen, verkade ganska skoj
Citera
2010-04-22, 15:11
Medlem
Japp, dom har kommit med en ny uppdatering s det gr allts att kra i SnG format. Sjukt vrt!
Citera
2010-04-22, 15:56
Medlem
sweetrobs avatar
Angende rushpoker, vilket mer klienter n FT r det som kr med det?
r sugen p att testa.
Citera
2010-04-22, 16:29
Medlem
r jag blind? Jag hittar det inte.
Citera
2010-04-22, 16:41
Medlem
roobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetrob
Angende rushpoker, vilket mer klienter n FT r det som kr med det?
r sugen p att testa.

Finns bara p fulltilt, vill minnas att man skt patent p det.
Citera
2010-04-22, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejk
r jag blind? Jag hittar det inte.

Du hittar dem bland de vanliga SnG'arna. Det str ett litet R framfr spelformen.
Citera
2010-04-22, 19:27
Medlem
zuckos avatar
Bara jag som avskyr rush poker? Man hoppar ju fan bara runt frn bord till bord fr aldrig se om man gjorde en bra fold. Dessutom s blir det ju endast att man spelar korten, d man byter motspelare hela tiden och inte kan se vilka som e veraggresiva eller fr stunden tiltade
Citera
2010-04-22, 19:55
Medlem
roobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zucko
Bara jag som avskyr rush poker? Man hoppar ju fan bara runt frn bord till bord fr aldrig se om man gjorde en bra fold. Dessutom s blir det ju endast att man spelar korten, d man byter motspelare hela tiden och inte kan se vilka som e veraggresiva eller fr stunden tiltade

Jag gillar det inte heller, men det dr om att du inte kan se om du gjort en bra fold stmmer inte. Det r ju bara att trycka upp handhistoriken, det fungerar p samma stt som om du skulle ha spelat p ett vanligt bord.
Citera
2010-04-22, 20:29
Medlem
Orly? Yarly!s avatar
Nice, hoppade in i en $4 135-manna, ligger 3/9 atm. Har varit vldigt ltt att stjla blinds.
Citera
2010-04-22, 21:33
Medlem
zuckos avatar
Aha tack fr tippset med last hand, hade inte tnkt p det. Kan dock tnka mig att det blir roligare att krra turrar d blindsen r vrda mer. Krde endast cg och d var det sjukt enkelt att sno blinds fr alla anvnde quickfold hela tiden
Citera
2010-04-22, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orly? Yarly!
Nice, hoppade in i en $4 135-manna, ligger 3/9 atm. Har varit vldigt ltt att stjla blinds.

Eller hur!

Men trotsallt r det bara 135 pers med och nr det vl brjar bli intressant runt bubblan d vet man p ett ungefr hur folk spelar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in