Hallå där, ja som rubriken säger s är det så att jag försöker göra en systemåterställning genom att använda programmet "System restore" i datorn.
Men när jag startat upp det och klickar mig vidare så vill dom att jag ska ange ett "Checkpoint datum".
Grejen är den att datumen som går att välja mellan är närmaste veckan bara, men jag vill återställa den som fabriksny.
Hur går jag lättast till väga med detta?
Antingen så får du formatera o installera ett nytt OS med skivan du fick till. Annars kanske du har en liten partion på datorn med originalsystemet på som du får återställa från.
Citat: "Reboot and hit the F11 key during the first part of startup. Of course, this will erase any programs/settings/files you currently have on the computer."
Hallå där, ja som rubriken säger s är det så att jag försöker göra en systemåterställning genom att använda programmet "System restore" i datorn.
Men när jag startat upp det och klickar mig vidare så vill dom att jag ska ange ett "Checkpoint datum".
Grejen är den att datumen som går att välja mellan är närmaste veckan bara, men jag vill återställa den som fabriksny.
Hur går jag lättast till väga med detta?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!