2010-04-21, 16:42
Medlem
Hallå där, ja som rubriken säger s är det så att jag försöker göra en systemåterställning genom att använda programmet "System restore" i datorn.
Men när jag startat upp det och klickar mig vidare så vill dom att jag ska ange ett "Checkpoint datum".
Grejen är den att datumen som går att välja mellan är närmaste veckan bara, men jag vill återställa den som fabriksny.
Hur går jag lättast till väga med detta?

tack på förhand.
Citera
2010-04-21, 16:52
Medlem
robban200s avatar
Antingen så får du formatera o installera ett nytt OS med skivan du fick till. Annars kanske du har en liten partion på datorn med originalsystemet på som du får återställa från.
Citera
2010-04-21, 16:57
Medlem
Har ingen skiva men jag har en "backup" som ligger på en annan hårddisk bredvid C som heter "Presario", är det den du pratar om?
Citera
2010-04-21, 17:46
Medlem
hasenfrasens avatar
http://en.kioskea.net/forum/affich-1...q60-to-factory

Citat: "Reboot and hit the F11 key during the first part of startup. Of course, this will erase any programs/settings/files you currently have on the computer."
Citera
2010-04-21, 17:48
Medlem
sWeePerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sketn
Hallå där, ja som rubriken säger s är det så att jag försöker göra en systemåterställning genom att använda programmet "System restore" i datorn.
Men när jag startat upp det och klickar mig vidare så vill dom att jag ska ange ett "Checkpoint datum".
Grejen är den att datumen som går att välja mellan är närmaste veckan bara, men jag vill återställa den som fabriksny.
Hur går jag lättast till väga med detta?

tack på förhand.
Tryck f11 vid uppstart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in