Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Resultat: Hoppa vidare till nästa inlägg från TS - Det vill vi ha!
86,89%
53 röster
13,11%
8 röster
  • 1
  • 2
2010-04-21, 16:31
Medlem
ultraprutts avatar
Det finns rätt många trådar där enbart trådskaparens inlägg är intressanta. TS kan berätta om en situation i sitt liv till exempel. Jag vill då kunna slippa bläddra ner trettio inlägg som "Dumpa tjejen!" och "Hur gick det TS?" t ex. innan jag är framme vid TS nya inlägg. Det här kan handla om flera sidor ibland. Jag vill kunna hoppa dit automatiskt. Extra störande när TS inte har någon avatar så jag måste läsa nicken medan jag bläddrar hehe.

Håll med då! Eller är det jag som är för bekväm av mig? :)
Citera
2010-04-21, 16:32
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultraprutt
Det finns rätt många trådar där enbart trådskaparens inlägg är intressanta. TS kan berätta om en situation i sitt liv till exempel. Jag vill då kunna slippa bläddra ner trettio inlägg som "Dumpa tjejen!" och "Hur gick det TS?" t ex. innan jag är framme vid TS nya inlägg. Det här kan handla om flera sidor ibland. Jag vill kunna hoppa dit automatiskt. Extra störande när TS inte har någon avatar så jag måste läsa nicken medan jag bläddrar hehe.

Håll med då! Eller är det jag som är för bekväm av mig?

Kan du inte bara söka på ts namn
Citera
2010-04-21, 16:33
Medlem
ultraprutts avatar
Jo det kan jag väl men det är inte lika behändigt att sitta och läsa bland sökresultaten... det pajar flowet för mig... det där forumläsarflowet.
Citera
2010-04-21, 16:35
Medlem
Tigresss avatar
Om du klickar på användarnamnet finns det ett alternativ "Hitta alla inlägg av xxxxx i detta ämne." Är det någon sådan funktion du letar efter?
Citera
2010-04-21, 16:38
Medlem
ultraprutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigress
Om du klickar på användarnamnet finns det ett alternativ "Hitta alla inlägg av xxxxx i detta ämne." Är det någon sådan funktion du letar efter?

Mmm den funktionen hade varit perfekt om den kunde vika ut alla inlägg istället för att visa dom som sökresultatsnuttar.
Citera
2010-04-21, 16:42
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultraprutt
Mmm den funktionen hade varit perfekt om den kunde vika ut alla inlägg istället för att visa dom som sökresultatsnuttar.
Du får intressera dig för personer som skriver korta men kärnfulla inlägg, så ryms de i dessa sökresultatsnuttar

Eller kör Ctrl+F på användarens nick.
Citera
2010-04-21, 16:48
Medlem
xploddans avatar
Hade absolut varit riktigt bra med en sådan funktion. Skulle kunna finnas på alla användares inlägg, inte bara TS. En "hoppa-vidare-till-användarens-nästa-inlägg-i-denna-tråd"-knapp hade varit underbart.
Citera
2010-04-22, 01:08
Medlem
Gautamas avatar
Insämmer. I synnerhet i de trådar där en brud säger "Jag ska bli gruppknullad ikväll, vill ni veta mer?" Sen är där ca 30 sidor med inlägg av karaktären "Berätta mer!!!!". Dom vill man ju gärna slippa bläddra igenom...

Citera
2010-04-22, 01:22
Medlem
Håller med! På Familjeliv finns en knapp med "Visa endast" bredvid varje nick i tråden, faktiskt en av de få saker som fl gör bättre än fb. Annars kunde det vara lika bra, tycker jag, om man kunde få alla inlägg av den intressanta skribenten markerade med t ex röd text så man även såg allas inlägg men det blev lättare att hitta de man var intresserad av.
Citera
2010-04-22, 01:34
Medlem
Necrotzicas avatar
Håller med, hade varit utmärkt med en sån funktion!

Även om det går på tusen olika sätt att få fram nästa post så hade en stor röd knapp med titel TS varit det smidigaste.
Citera
2010-04-22, 21:16
Medlem
ultraprutts avatar
Ja men då var det inte bara jag som var bekväm då, skönt. Hur ofta brukar såna här forum-funktions-önskningar uppfyllas? Man kan ju hoppas.

En annan tanke, är det ingen som känner till nån plugin eller liknande hack för Firefox? Verkar ju finnas en hel del praktiska tillägg man kan installera.
Citera
2010-04-23, 00:19
Medlem
Pumping.Irons avatar
Grymt förslag! Tyvärr kan jag inte scripta själv, men det borde väl inte vara omöjligt att fixa ett greasemonkey-script med den här funktionen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in