Det finns rätt många trådar där enbart trådskaparens inlägg är intressanta. TS kan berätta om en situation i sitt liv till exempel. Jag vill då kunna slippa bläddra ner trettio inlägg som "Dumpa tjejen!" och "Hur gick det TS?" t ex. innan jag är framme vid TS nya inlägg. Det här kan handla om flera sidor ibland. Jag vill kunna hoppa dit automatiskt. Extra störande när TS inte har någon avatar så jag måste läsa nicken medan jag bläddrar hehe.
Håll med då! Eller är det jag som är för bekväm av mig? :)
Det finns rätt många trådar där enbart trådskaparens inlägg är intressanta. TS kan berätta om en situation i sitt liv till exempel. Jag vill då kunna slippa bläddra ner trettio inlägg som "Dumpa tjejen!" och "Hur gick det TS?" t ex. innan jag är framme vid TS nya inlägg. Det här kan handla om flera sidor ibland. Jag vill kunna hoppa dit automatiskt. Extra störande när TS inte har någon avatar så jag måste läsa nicken medan jag bläddrar hehe.
Håll med då! Eller är det jag som är för bekväm av mig?
Hade absolut varit riktigt bra med en sådan funktion. Skulle kunna finnas på alla användares inlägg, inte bara TS. En "hoppa-vidare-till-användarens-nästa-inlägg-i-denna-tråd"-knapp hade varit underbart.
Insämmer. I synnerhet i de trådar där en brud säger "Jag ska bli gruppknullad ikväll, vill ni veta mer?" Sen är där ca 30 sidor med inlägg av karaktären "Berätta mer!!!!". Dom vill man ju gärna slippa bläddra igenom...
Håller med! På Familjeliv finns en knapp med "Visa endast" bredvid varje nick i tråden, faktiskt en av de få saker som fl gör bättre än fb. Annars kunde det vara lika bra, tycker jag, om man kunde få alla inlägg av den intressanta skribenten markerade med t ex röd text så man även såg allas inlägg men det blev lättare att hitta de man var intresserad av.
Ja men då var det inte bara jag som var bekväm då, skönt. Hur ofta brukar såna här forum-funktions-önskningar uppfyllas? Man kan ju hoppas.
En annan tanke, är det ingen som känner till nån plugin eller liknande hack för Firefox? Verkar ju finnas en hel del praktiska tillägg man kan installera.