Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Resultat: Hoppa vidare till nästa inlägg från TS - Det vill vi ha!
86,89%
53 röster
13,11%
8 röster
  • 1
  • 2
2010-04-23, 00:24
Medlem
Estresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Hade absolut varit riktigt bra med en sådan funktion. Skulle kunna finnas på alla användares inlägg, inte bara TS. En "hoppa-vidare-till-användarens-nästa-inlägg-i-denna-tråd"-knapp hade varit underbart.

Ja verkligen, tänkte själv på något liknande. Vore också kul om det gick att ta reda på ifall någon citerar en eller så. Fast det kanske redan finns en sån funktion?
Citera
2010-04-23, 10:15
Medlem
Känner igen mig men tror folk skulle missa mycket roliga inlägg om de inte skummar hela tråden. Går man misste om "Oj här har x skrivit!". Vet inte, det är säkert användbart men det finns en del fördelar med att skumma hela trådar.
Citera
2010-04-23, 11:10
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Eftersom det ser ut som att tråden kommer att fyllas med 'Bra idé'-inlägg så lägger jag upp en omröstning istället.

// Mod
Citera
2010-04-23, 12:37
Medlem
Sunners avatar
Jag ser det inte som något vidare viktigt, men om det är något som skulle kunna införas utan allt för stora besvär så vore det helt klart en bra funktion.
Citera
2010-04-23, 14:06
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Hade absolut varit riktigt bra med en sådan funktion. Skulle kunna finnas på alla användares inlägg, inte bara TS. En "hoppa-vidare-till-användarens-nästa-inlägg-i-denna-tråd"-knapp hade varit underbart.

Precis min tanke med! En sån knapp till alla hade varit bra
Citera
2010-04-23, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Estress
Ja verkligen, tänkte själv på något liknande. Vore också kul om det gick att ta reda på ifall någon citerar en eller så. Fast det kanske redan finns en sån funktion?

Ja. Kolla i listen längst upp på Flashback, lägg musen över skiftnyckeln så ser du menyvalet "Mina citerade inlägg".

Jag skulle också tycka en sån här funktion är skön.

Många trådar så som "Jag är polis/brandman/systemetkassörska/etc" skulle bli mycket härligare att läsa i.
Citera
2010-04-23, 14:56
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estress

Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Ja. Kolla i listen längst upp på Flashback, lägg musen över skiftnyckeln så ser du menyvalet "Mina citerade inlägg".
Dels som isterband säger men om du vill kolla specifikt i just en tråd kan du även söka på q:Estress i just den tråden.

alltså q:användarnamn.

OnT

Det känns lite som ett inteproblem, om man har ändrat till 40 inlägg per sida och TS har en avatar, så är det ändå ganska lätt att följa dennes inlägg.

Men samtidigt så behöver man ju inte använda funktionen om man tycker att den är onödig, så på sätt skulle ju inte ett införande förstöra för andra än den som använder funktionen.
Senast redigerad av epost72 2010-04-23 kl. 15:30.
Citera
2010-04-24, 19:32
Medlem
xploddans avatar
Varför röstar man nej? Vore kul om någon kunde motivera det.
Citera
2010-04-24, 19:35
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Varför röstar man nej? Vore kul om någon kunde motivera det.
Jag röstade nej helt enkelt pga jag anser att resurser kan läggas på viktigare saker, nöjd så?
Citera
2010-04-24, 19:45
Bannlyst
Bra initiativ TS!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem