Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Det var min första reaktion med, a-ö har flyttats ned på verktygsmenyn och det är nog också bra.
Detta är en bra lösning även om jag var skeptisk inledningsvis.
Det har trots allt varit betydligt färre felplacerade trådar på sistone.(sedan flytten ned i strukturen)
Ang ÅG:s inlägg kan jag erkänna att h*n satte dit mig så pass hårt att jag skickade ett PM och frågade om h*n skämtade med mig. Jag satt en kort stund och funderade på om jag på något vis missat att uppdatera sidan.

Ånkeln är en riktig filur
OnT, så ska det bli mycket intressant att se om frekvensen av idiottrådstarter minskar. Mitt tips är att de fortsättningsvis hamnar framför allt i Övrigt, som nu är det forum som borde suga åt sig alla som vill starta en tråd om något ämne och inte omedelbart fattar vilket forum de bör välja ur topmenyn.
Övrigt har ju alltid dragit till sig trådar om allt möjligt och det är en smula mindre idiotiskt jämfört med Flashback, även om jag minns hur frustrerad man kunde bli som Övrigt-mod när man loggade in och såg alla trådar om Resor, TV-program, Husdjur etc, etc som hamnade i Övrigt.