2004-03-26, 09:13
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .:Pimp:.
anvnder inte p-medel..

Nej, det brukar ju inte behvas nr man onanerar!
Citera
2004-03-26, 09:41
Medlem
Bom Tombadills avatar
Frsvinner inte mensen nr tjejer tar p-piller? Det trodde jag.
Citera
2004-03-26, 09:58
Medlem
~Milla~s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
urskt min rttframhet, men "skra perioder" och avbrutna samlag r inte s skert, vad skulle hnda om det iom detta blev en bbis? eller iaf ett foster?

Du behver inte alls be om urskt

Jag knner min kropp vldigt bra, och har mycket bra koll p nr jag har gglossning. Under den tiden avstr vi antingen frn sex eller s anvnder vi kondom. S mina "skra perioder" knns skra fr oss.

Jag r mycket medveten om att det nd inte r en sker preventivmetod. Och det r inget jag skulle rekomendera som prev.medel.

Vi har barn sen frut, och vi r inte frmmande fr fler. Skulle jag inte vilja ha fler barn s skulle jag anvnda en skrare metod.

P-spruta lter ju behndigt... Min mamma har anvnt det vet jag. Men jag har ftt fr mig att de inte skrivs ut till yngre?

Tar det lng tid innan hormonerna gr ur kroppen, om man skulle vilja bli gravid?

// Milla
Citera
2004-03-26, 10:57
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
P-sprutan kanske stoppar mensen men min sambo kade i vikt frn 58 till 68 kilo i ett nafs (hon r 173 lng) inte fr att det gr mig nt, brsten blev ju strre men hon brjade m illa och har nu gtt tillbax till minipiller...

jag har inte gtt upp i vikt av varken p-piller eller minipiller, s jag r inte s orolig, ter man som vanligt r det ingen fara, fr det r den kade matlusten som r boven i dramat
Citera
2004-03-26, 11:00
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ~Milla~
Du behver inte alls be om urskt

Jag knner min kropp vldigt bra, och har mycket bra koll p nr jag har gglossning. Under den tiden avstr vi antingen frn sex eller s anvnder vi kondom. S mina "skra perioder" knns skra fr oss.

Jag r mycket medveten om att det nd inte r en sker preventivmetod. Och det r inget jag skulle rekomendera som prev.medel.

Vi har barn sen frut, och vi r inte frmmande fr fler. Skulle jag inte vilja ha fler barn s skulle jag anvnda en skrare metod.

P-spruta lter ju behndigt... Min mamma har anvnt det vet jag. Men jag har ftt fr mig att de inte skrivs ut till yngre?

Tar det lng tid innan hormonerna gr ur kroppen, om man skulle vilja bli gravid?

// Milla

p-sprutan skrivs helst inte ut till yngre som inte har ftt barn, det tar allt frn 3 mnader till 18 mnader fr gglossningen att komma tillbaka, jag fick sitta dr och vertyga den gammla barnmorskan att ett barn r mer n nog fr mig och att jag alltid bara velat ha ett, hon trodde inte p mig s jag fick dra till att om 10 r kanske jag skulle kunna tnka mig att skaffa en till, men inte tidigare, d fick jag sprutan.

och vad bra att du skrev det du skrev ovan, hade du sagt ngot i stil med; d blir det abort hade jag blivit rtt bestrt, s lnge man tar ansvar fr sina handlingar s kan ingen sga ngot.
Citera
2004-03-26, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Avbrutet samlag!

det enda rtta
Citera
2004-03-26, 12:22
Medlem
L_BRUCEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dawnrider
Det finns ett speciellt ord fr dom som idgar s kallat Coitus Interuptus..

det r 'Frldrar'..

Jag har gillat dina inlgg tills nu... :mad:

Citat:
Ursprungligen postat av .:Pimp:.
anvnder inte p-medel..
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Nej, det brukar ju inte behvas nr man onanerar!

ROFL
Citera
2004-03-26, 12:22
Medlem
johanbtks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
p-sprutan skrivs helst inte ut till yngre som inte har ftt barn, det tar allt frn 3 mnader till 18 mnader fr gglossningen att komma tillbaka, jag fick sitta dr och vertyga den gammla barnmorskan att ett barn r mer n nog fr mig och att jag alltid bara velat ha ett, hon trodde inte p mig s jag fick dra till att om 10 r kanske jag skulle kunna tnka mig att skaffa en till, men inte tidigare, d fick jag sprutan.

Skumt, "vi" var bara 19 r nr "vi" fick p-spruta.
Citera
2004-03-26, 12:34
Bannlyst
Vi anvander ingenting "at the moment" da jag och frugan "jobbar" pa en knodd...
Citera
2004-03-26, 14:19
Medlem
petersens avatar
Frk. Hger r steril allts skiter vi i preventivmedel. Ngon knsbuse har varken hon eller jag. Med tidigare kvinnor har det varit p-piller, vilket jag inte var s frtjust i fr hormonernas skull, avbrutet samlag och skra perioder. Krde avbrutet samlag (med undantag fr menstruation) under tre r och inte fan blev vi frldrar. Betyder det att ngon av oss r just steril?
Citera
2004-03-26, 18:22
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petersen
Frk. Hger r steril allts skiter vi i preventivmedel. Ngon knsbuse har varken hon eller jag. Med tidigare kvinnor har det varit p-piller, vilket jag inte var s frtjust i fr hormonernas skull, avbrutet samlag och skra perioder. Krde avbrutet samlag (med undantag fr menstruation) under tre r och inte fan blev vi frldrar. Betyder det att ngon av oss r just steril?

Hade ocks en relation under tre r dr det inte blev barn trots brist p skydd... hmm... knner vi varandra mnntro? =)
Vissa mnniskor lr vara mer fertila n andra. Min nuvarande r en frgurka. (obs liknelse, ej onanihjlpmedel)

Provade med p-piller, blev smllfet och det tog hundra r att bli av med skiten. Kroppen tror ju att den r gravid, det r s hormonpreventivmedel funkar.
Citera
2004-03-26, 18:32
Medlem
Bleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goddess_Purgatory
Ser fram emot den dagen d det manliga p-pillret kommer ut p marknaden.

Det r fanimej hans tur snart.

Strikt medicinsk/farmakologiskt betraktat lr det redan vara uppfunnet. Men eftersom inget lkemedelsfretag bedmmer det vara en god affr struntar de i att lansera det... p den dr marknaden.

S kan det g.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in