Eftersom jag just nu r singel, s r det kondom som gller. Jag skulle faktiskt inte ens vga gra det utan lngre speciellt med tanke p att jag r 40+ och drmed mter kvinnor som r 35+ och ibland barnlsa dessutom.
kondom, inte fr att skydda tjejen mot onskade graviditerer utan mig mot knssjukdomar. har aldrig haft en knis och planerar inte att skaffa en.
jag r singel.
Min fru har anvnt P-Spruta i 5 r funkar utmrkt
mensen frsvann efter 6 mn sparar en frmgenhet
p bindor trosskydd snt, sjlv klagar man ju inte
inge dravel med plastpsar p organet eller annat elnde
enda biverkningen hon mrkt r att brsten blivit ngot strre
vilket jag inte heller klagar p
kondom, inte fr att skydda tjejen mot onskade graviditerer utan mig mot knssjukdomar. har aldrig haft en knis och planerar inte att skaffa en.
jag r singel.
Kattla
Mnga knisar s fr man inte symptom. S du kan aldrig veta..
P-sprutan kanske stoppar mensen men min sambo kade i vikt frn 58 till 68 kilo i ett nafs (hon r 173 lng) inte fr att det gr mig nt, brsten blev ju strre men hon brjade m illa och har nu gtt tillbax till minipiller...
urskt min rttframhet, men "skra perioder" och avbrutna samlag r inte s skert, vad skulle hnda om det iom detta blev en bbis? eller iaf ett foster?
Precis! Det r inte alls spec. skert, frn oss killar kan det rinna ut lite spermier mitt under samlaget utan att vi knner det som en utlsning.
Det r inte alls spec. stor risk att de verlever fr att det kommer s lite men risken finns dock!
Jag vet inte varfr jag tyckte det hr var en obehaglig trd. Det preventivmedel som pverkar kroppen minst med hormoner tycker jag verkar vara det bsta. Frutom kondom frstss, hormonspiral kanske.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!