• 1
  • 2
2010-04-20, 18:04
Medlem
Rickyklings avatar
Hej!

Jag har planer på att kanske köpa en sådan:
http://www.smartstep.se/shopimages/397911/e.jpg
(Dörrtrapets Multi, JTC Fitness)

Det står hur man ska sätta fast den i dörrkarmen, men jag fattar inte hur man ska göra?:S Står att det inte behövs fästen, så hur ska den då sitta fast medans man kör?

Jag kanske är seg eller nått, men jag fattar i alla fall inte!

Skulle vara tacksam för svar
Senast redigerad av Rickykling 2010-04-20 kl. 18:07.
2010-04-20, 18:05
Medlem
MoogBeats avatar
Sälj den på Blocket direkt. Folk med din IQ ska inte handskas med någon teknologi öht.
2010-04-20, 18:06
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickykling
Hej!

Det står hur man ska sätta fast den i dörrkarmen, men jag fattar inte hur man ska göra?:S Står att det inte behövs fästen, så hur ska den då sitta fast medans man kör?

Börja med att sätta den i rätt forum. Annars har jag hört att gaffatejp är universallösningen på alla jordens problem.

Edit: Hur fan tänkte du när du placerade din tråd, första någonsin dessutom, i forumet skvaller? Bara nyfiken på hur defekta hjärnor fungerar.
Senast redigerad av skunkensune 2010-04-20 kl. 18:08.
2010-04-20, 18:07
Medlem
Rickyklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Sälj den på Blocket direkt. Folk med din IQ ska inte handskas med någon teknologi öht.
moget du...
2010-04-20, 18:09
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
moget du...

;pPPppPPPppP

(verkar vara poppis just nu... )
2010-04-20, 18:11
Medlem
Rickyklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Börja med att sätta den i rätt forum. Annars har jag hört att gaffatejp är universallösningen på alla jordens problem.

Edit: Hur fan tänkte du när du placerade din tråd, första någonsin dessutom, i forumet skvaller? Bara nyfiken på hur defekta hjärnor fungerar.

Jo men förlåt så jävla mycket, det ska aldrig mer upprepas.. jag är ny här så jag tänkte inte på det, okej???
2010-04-20, 18:13
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Hej!

Members sedan okt 2009 och väntar till dagens datum för att göra ett sådant här inlägg på ett skvallerforum

För helvete... Se till att Mamma och Pappa spärrar internet från visa sidor för dig

Ps Du är inte seg.. Du är dum
Senast redigerad av Waji 2010-04-20 kl. 18:16.
2010-04-20, 18:16
Medlem
Det här är skvallerforumet,här vill vi höra om hur Tommy Körberg visar kuken för kronprinsessan,om när Dileva sket på sig efter ett slagsmål med Martin Timmell samt hur många i Malmö FF som går på kokain.

Men den platta delen ska du sätta ovanpå listen som ligger på dörrposten,det långa tvärgående röret ska då sitta på andra sidan mot dörrposten så det blir en hävstångseffekt som nyper fast vid belastning.
Lite krångligt att förklara.
Om du har lister av plast så är det kört.
2010-04-20, 18:17
Medlem
Omogna svar från så många "mogna" medlemmar...

OnT:
Vet att det finns en variant då du sätter bara en stång mellan dörrkarmen men den där verkar ju sitta på det sättet att du ska sätta fast den i väggen ovanför dörren, lite osäker dock... pröva och ring företaget
2010-04-20, 18:20
Medlem
Rickyklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Members sedan okt 2009 och väntar till dagens datum för att göra ett sådant här inlägg på ett skvallerforum

För helvete... Se till att Mamma och Pappa spärrar internet från visa sidor för dig

Ps Du är inte seg.. Du är dum
Jag blev bara medlem då.. Jag har typ inte kollat ett skit på sidan innan så du kan vara dum själv(Y)
Se till att mamma o pappa låser in dig tills du blir mognare
2010-04-20, 18:21
Medlem
Rickyklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GullyFoyle
Det här är skvallerforumet,här vill vi höra om hur Tommy Körberg visar kuken för kronprinsessan,om när Dileva sket på sig efter ett slagsmål med Martin Timmell samt hur många i Malmö FF som går på kokain.

Men den platta delen ska du sätta ovanpå listen som ligger på dörrposten,det långa tvärgående röret ska då sitta på andra sidan mot dörrposten så det blir en hävstångseffekt som nyper fast vid belastning.
Lite krångligt att förklara.
Om du har lister av plast så är det kört.
ah okej, tror jag fattar hur den ska sitta nu Har lister av trä så Tack!
2010-04-20, 18:25
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Jag blev bara medlem då.. Jag har typ inte kollat ett skit på sidan innan så du kan vara dum själv(Y)
Se till att mamma o pappa låser in dig tills du blir mognare

" citat"

Har typ inte kollat ett skit på sidan innan"

Får gratulera dig till ytterligare ett sjukt dumt svar

Men att lägga ut sånt här skit på ett skvallerforum och sedan På FB och inte vet en vad du lägger ut på

Tja ska vi säga självmål.. Lås tråden och skicka en hej kom och hjälp mig bok till TS
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in