Jag är tveksam om det är rätt person. Jag har inte lyckats hitta någon förening mot kvinnovåld som har kopplingar till honom. Han verkar sitta i polisstyrelsen, så det vore väl en riktigt stor skandal om det är han.
Senast redigerad av deckardrottningen 2010-04-20 kl. 19:16.
Anledning: troligen inte denna person
Den här vänsterpartisten från Munkfors verkar stämma in bättre på beskrivningen:
Citat:
Kultur- och utbildningsnämnden kommer att få en ny ordförande då R*ne-*ndreas L*ndsholt (V) avsagt sig samtliga politiska uppdrag.
– Krafterna tog slut helt, säger L*ndsholt som inte orkar med mera stress.
Förutom att vara nämndordförande har L*ndsholt suttit med i kommunstyrelsen och kommunfullmäktige samt i styrelserna för Erlandergården och Geijerskolan i Ransäter.
Med studier på heltid, ett halvtidsjobb samt två barn med 13 månader emellan blev det till slut för mycket. L*ndsholt tänkte först ta timeout från politiken en tid men eftersom det händer så mycket i nämnden just nu ansåg han det bättre att någon tar vid nu än att det ska bli byte flera gånger.
– Jag hoppas få krafterna tillbaka, säger L*ndsholt som även sagt upp halvtidsjobbet, för att numera bara studera.
L*ndsholt verkar också ha varit med och startat Karlstad Mansjour
Citat:
Karlstads mansjour vill vara med och stödja män i kris, motverka våld, öka förståelsen mellan män och kvinnor, vara bollplank och samtalspartner och stödja föräldrarollen.
– Hos oss kan man vara helt anonyma. Vi för inga journaler och har tystnadsplikt, poängterar R*ne *ndreas L*ndsholt http://www.nwt.se/article29679.ece
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!