Flashback bygger pepparkakshus!
2004-03-25, 05:02
Medlem
cocksuckers avatar
Nån som vet om min blandning jag just tryckt i mig kaske inte e så bra??
5 stilnoct á 10mg, 2 Dexofen á 100mg och en sexa folle, börjar känna mig lite lustig nu faktiskt
Citera
2004-03-25, 08:32
Medlem
porrpumpans avatar
Enligt min åsikt: Nej det är nog inte så bra.
Citera
2004-03-25, 09:04
Bannlyst
ähh det är inte så farligt.. Huvudsaken är att man mår bra..
Citera
2004-03-30, 14:48
Medlem
cocksuckers avatar
nejdå det gick skitbra, låg och myste i flera timmar, det enda var att det blev helt omöjligt att sova (jävligt konstigt). Men annars var det lugnt
Citera
2004-03-30, 14:50
Bannlyst
Dexofen vettefan, men över 5 noxar å en del sprit har man ju fått i sig.. är väl från person till person med..
Citera
2004-03-30, 16:23
Medlem
Deleriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocksucker
nejdå det gick skitbra, låg och myste i flera timmar, det enda var att det blev helt omöjligt att sova (jävligt konstigt). Men annars var det lugnt
Ibland mår man helt enkelt för bra för att sova!
Citera
2004-03-30, 19:24
Medlem
Det dör årligen ett 50 tal personer som tagit en inte helt orimlig dos dextropropoxifen efter att de druckit alkohol och sedan somnat.

Just Dextropropoxifen är ökänt för sin andningsdepressiva effekt tillsammans med alkohol. Läste för inte så länge sedan om ett par föräldrar som hittat sin son blå i ansiktet i tv soffan med en fiskgratäng i ugnen som brunnit upp. Han hade varit ute på krogen, kommit hem och tagit några paraflex-comp och somnat till, andningsreflexen har inte varit stark och stackarn dör medans han väntar på nattmaten.

Att blanda stilnoct eller benso med alkohol är inte alls lika riskabelt som att blanda alkohol med opiater, då speciellt dextropropoxifen preparat (dexofen, paraflex-comp, distalgesic, dolerone, doloxene). Jag begriper att man kanske inte dör av två folköl och ett par dexo, men varningen är befogad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in