2004-03-25, 02:31
Bannlyst
E faktist helt okej...... Brukar vara ganska mäkesbög men denna kommer jag nog köpa.... Inte i klass med fanta men som billighets dryck så e den nog bäst på apelsin fronten.
Citera
2004-03-25, 02:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen
E faktist helt okej...... Brukar vara ganska mäkesbög men denna kommer jag nog köpa.... Inte i klass med fanta men som billighets dryck så e den nog bäst på apelsin fronten.

Coop Xtra har ju gjort massa annat gott, som t.ex snabbkaffe och mjölkchoklad! Bra pris på grejerna också!
Citera
2004-03-25, 02:36
Bannlyst
t

Jo man blir oftast positivt överasskad när man köpt
Coop X-tra saker. Kul att inte billigt behöver betyda skit, som det i viss mån varit förut.
Citera
2004-03-25, 02:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen
Jo man blir oftast positivt överasskad när man köpt
Coop X-tra saker. Kul att inte billigt behöver betyda skit, som det i viss mån varit förut.

Precis, brukade handla på "arab-affärer" för halva slanten men då ingår ingen kvalité. Men snål som jag är brukar det oftast sluta med okända varor från okända företag. Men det är bra att Coop tagit tag i saken, var ju ett tag sen konkurrensen existerade bland matprodukter.
Citera
2004-03-25, 06:34
Medlem
Jag har inte smakat apelsinläsken men måste införa en stark varning mot Coop Xtras cola, odrickbar! Jag är ändå ingen militant Coca-cola-inist men coop colan smakar sämre än urkramat disktrasevatten.

Citera
2004-03-25, 08:28
Medlem
Fatty Arbuckles avatar
Enligt egen erfarenhet så säljer Coop varken goda eller billiga livsmedel(bortsett från de märkesprodukter som de säljer).
Citera
2004-03-25, 12:48
Bannlyst
coop

Kan hålla med om att deras cola inte e nån höjdare....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in