2004-03-24, 22:40
Bannlyst
Jag igen =P

Detta är tredje gången på nån dag som jag kommer med newbie frågor heh.
Man har pysslat en del med hemsidor förr, men nu har allting blivit så jäkla advancerat. Ska man göra en hemsida så får man satsa på att göra den bra..

Iaf.
Jag har en massa ljudklipp som ska upp på sidan oxå, 7 x 20 st typ...
Finns det något program som genererar en sida med ljudklippen, så som man kan göra med fotoalbums?

Om ja, har det stöd för att kunna spela typ skiten direkt från nätet? Trycka på en rolig liten play-knapp så man slipper tanka hem det.

Och nej, hur gör man det manuellt?

Sedan har jag faktist en fråga till =)
Ett sådant snyggt frågeställning, ett så kallat "poll"? hade varit shysst att haft på sidan oxå. Typ luktar twate? Ja, Nej, kanske, ibland och sedan se resultat på det. Har givetvist sökt på nätet efter det men hittade inget..

Tack på förband
Citera
2004-03-24, 22:52
Medlem
TWATEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sajon
Typ luktar twate? Ja, Nej, kanske, ibland och sedan se resultat på det.

Citat:
Sedan har jag faktist en fråga till =)
Ett sådant snyggt frågeställning, ett så kallat "poll"? hade varit shysst att haft på sidan oxå. Typ luktar twate? Ja, Nej, kanske, ibland och sedan se resultat på det.

http://www.alxnet.com/

Citat:
Om ja, har det stöd för att kunna spela typ skiten direkt från nätet? Trycka på en rolig liten play-knapp så man slipper tanka hem det.

Och nej, hur gör man det manuellt?

Du kan alltid göra i flash, se www.webdesignskolan.com för mer info.
Om kursen om ljud bara finns på cd, så skicka pm..

OT:
För några år sedan utvecklade man i frakrike, så kallade lukboxar=)
Det var en grejj som de franska vingårdarna använde sig av, vilken gjorde att man kunde gå in på deras hemsidor, klicka sig fram till vin avdelningen, å sen provlukta på vinerna. Boxen skapade lukten, kanska bra enligt va jag hört..
Kan tyvärr inte länka - men med en sån grejj, så kan man kanske få svar på din tilltänkta fråga..
Citera
2004-03-24, 23:18
Bannlyst
hehe =P

Tack åter igen twate! Lönt jag ställer frågorna ut i forumet, jag PM'ar dig direkt nästa gång =)
Citera
2004-03-24, 23:20
Medlem
TWATEs avatar
Citat:
hehe =P

Tack åter igen twate! Lönt jag ställer frågorna ut i forumet, jag PM'ar dig direkt nästa gång =)

Känns som att vitsen me forumet då försvinner lite=)
Men pma du om du vill=)
Citera
2004-03-25, 00:10
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Typ luktar twate? Ja, Nej, kanske, ibland och sedan se resultat på det. Har givetvist sökt på nätet efter det men hittade inget..

Menar du att du sökte på nätet efter svaret på frågan "Luktar Twate" - och hittade INGET?

Citera
2004-03-25, 08:28
Medlem
TWATEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Menar du att du sökte på nätet efter svaret på frågan "Luktar Twate" - och hittade INGET?

Haha.. Man hittar träffar, om mig, på de=)

http://www.google.se/search?q=luktar...-8&hl=sv&meta=

Dock från flashback arkivet - men iaf..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in