Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Gråt-tråd för SD - bra idé?
50,00%
19 röster
50,00%
19 röster
2010-04-18, 23:56
Medlem
Ful Fisks avatar
Det är ju uppenbarligen ett dåligt förslag. Det är vitt skilda ämnen du tar upp och det skulle bli kaos vilket väldiskuterat parti som helst skulle få en egen tråd där allt skulle tas upp i. Förslaget är riktigt, riktigt jävla kasst och bara en provokation mot sd:s sympatisörer.
Citera
2010-04-19, 09:07
Medlem
En gråttråd om gråttrådar. Leo's självbild har väl gått leo till huvudet

Jo, vi försöker att slå ihop trådar som behandlar samma ämne. Är säkerligen minst en tråd som skapas varje dag om SD och riksdagsvalet som man måste hantera.

Jag stödjer då inte förslaget att skapa en stor gråttråd för SD, för det är fan allt politik är om, gråta. Då blir tillslut allting i en jävla tråd.
Om du eller ni hittar trådar som borde vara rumskompisar får ni skriva RP så tar vi hand om det.
Citera
2010-04-19, 09:42
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cseh
Lite drastiskt förslag, men de lipande sverigedemokraterna syns oproportionerligt mycket på flashback. Det är klart att man ska få starta frågor som handlar om SD men vissa trådar dör direkt så fort de lipande sverigedemokraterna sniffar morgonluft i dem. Det är som att de har en klocka i sig som ringer så fort Mona Sahlin eller Aftonbladet citeras i en tråd.

Nej. SD syns snarare proportionerligt mycket på Flashback. Se själv hur siffrorna ser ut vid valundersökningar här på Flashback:

https://www.flashback.org/t1166562

Det finns många SD:are här. Därför handlar många trådar just om SD.
Citera
2010-04-19, 09:48
Medlem
Lolitagrrls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Nej. SD syns snarare proportionerligt mycket på Flashback. Se själv hur siffrorna ser ut vid valundersökningar här på Flashback:

https://www.flashback.org/t1166562

Det finns många SD:are här. Därför handlar många trådar just om SD.

Precis!
Det faktumet är något som jag tror retar gallfeber på "vänsterfolk" här på Flashback - de kan helt enkelt i sin insnöade värld förstå hur SD kan "äga" och dominera nätet så.

Det finns ju användare som på allvar hävdar att SD lägger massvis med resurser och har en hel armé med nätsoldater som har som mål att dominera debatten på Flashback.

Att detta är typ enda forumet som finns för att i en saklig och resonerlig ton(visst finns det dårar här med) diskutera massinvandring, mångkulturens följder samt Sverigedemokraterna är ju bara kanon - att på något sätt begränsa vår möjlighet att föra diskussioner på ett överskådligt och tydligt sätt vore ju helt emot tanken med Flashback.
Senast redigerad av Lolitagrrl 2010-04-19 kl. 09:55.
Citera
2010-04-19, 10:38
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Visf
Om du eller ni hittar trådar som borde vara rumskompisar får ni skriva RP så tar vi hand om det.
Exakt. Och nu kan denna tråd förpassas till papperskorgen.

Btw, Leo Sundberg: sök hjälp!
Citera
2010-04-19, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Jag börjar mer och mer misstänka att du är en neger. Nej, men allvarligt sluta gnäll själva. Jag förstår att ni har svårt för att det finns yttrandefrihet och folk helt öppet om än anonymt får gå ut med sina sk. främlingsfientliga åsikter. Men så är det. Hata på ni, i dont give a flying shit. TS är en SD-hatare och det är klart han inte vill se SD i var och varannan tråd. Det sticker nog i de kolsvarta ögonen (med gul ögonvita) på honom.

Det där tog inte lång tid Mad monk, med dig handlar tydligen allt om ens ursprung!?

Ett annat förslag är att ha ett underforum i PI för just SD, eller det kanske var det du menade? Visst råder det yttrandefrihet på FB men det är ju lite synd att en del trådar försvinner bland SD-flödet och det tror jag inte gynnar yttrandefriheten. Man behöver inte vara SD-hatare för att tycka att det här förslaget är bra. Jag tror inte det är roligt för någon med så ensidiga trådar som det ofta handlar om.
Citera
2010-04-19, 22:58
Medlem
Dalailamas avatar
Jag är rent generellt emot samlingstrådar - särskilt i det här fallet.
En samlingstråd av det slag som föreslås skulle urarta och folk skulle till sist inte förstå vilken fråga som faktiskt diskuterades.

Dessutom så måste själva strukturen på FB vara konsekvent. Om SD skulle få en samlingstråd så bör diskussioner som berör andra partier också avhandlas i sådana.

Uppenbarligen så finns det ett stort intresse för frågor som rör SD på Flashback och det måste då respekteras.
Senast redigerad av Dalailama 2010-04-19 kl. 23:05.
Citera
2010-04-19, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Visf
En gråttråd om gråttrådar. Leo's självbild har väl gått leo till huvudet

Jo, vi försöker att slå ihop trådar som behandlar samma ämne. Är säkerligen minst en tråd som skapas varje dag om SD och riksdagsvalet som man måste hantera.

Jag stödjer då inte förslaget att skapa en stor gråttråd för SD, för det är fan allt politik är om, gråta. Då blir tillslut allting i en jävla tråd.

Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Exakt. Och nu kan denna tråd förpassas till papperskorgen.

Btw, Leo Sundberg: sök hjälp!
Huruvida jag lider av dålig självbild, är i behov av hjälp eller äter rosa elefanter till lunch är väl ändå inte vad tråden handlar om?

Vad innebär att skriva RP?
Citera
2010-04-19, 23:25
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leosundberg
Vad innebär att skriva RP?
Rapportera inlägg.
Nedanför varje inlägg finns en "knapp" den kan du använda bla för att föreslå sammanfogningar av trådar.
Eller något annat som du vill rapportera för.
Citera
2010-04-19, 23:29
Medlem
Eoppoyzs avatar
Jag gjorde en gång ett försök till en samlingstråd för SD. Den hamnade nästan direkt i papperskorgen.
Citera
2010-04-19, 23:33
Medlem
gunnarks avatar
lägg SD i en egen mapp under politik inrikes,på samma sätt som man gjort med matchprat i hockey och fotboll

jag kan för egen del säga att även om jag kommer rösta på SD, så är det jobbigt att gå in under politik och se att det finns en jävla massa trådar liggandes där
på det viset får dom som inte vill Läsa om Sd ett eget forum samt vi som vill läsa allt lite enklare att ha koll
Citera
2010-04-19, 23:36
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunnark
lägg SD i en egen mapp under politik inrikes,på samma sätt som man gjort med matchprat i hockey och fotboll

jag kan för egen del säga att även om jag kommer rösta på SD, så är det jobbigt att gå in under politik och se att det finns en jävla massa trådar liggandes där
på det viset får dom som inte vill Läsa om Sd ett eget forum samt vi som vill läsa allt lite enklare att ha koll

Jag vill inte läsa om Miljöpartiet.

Var skall vi placera miljöpartisternas forum tycker du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in