2010-04-18, 19:29
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Tanken är i och för sig god när man då får allt samlat i en tråd, lätt att hitta, lätt att komma åt.
Ett förslag är också att kombinera en sådan tråd med några snabbknappar som snabbt genererar några vanliga typer av inlägg, så slipper "debattörer" själv skapa några av de vanligast förekommande inläggen. Förslag på inlägg som skulle kunna genereras genom ett enkelt klick på en knapp är
Dessa snabbvalsknappar för att generera inlägg skulle också fungera i alla trådar i Integration och invandring (I&I).
Ett förslag är också att kombinera en sådan tråd med några snabbknappar som snabbt genererar några vanliga typer av inlägg, så slipper "debattörer" själv skapa några av de vanligast förekommande inläggen. Förslag på inlägg som skulle kunna genereras genom ett enkelt klick på en knapp är
- Jävla kommunistpack!!
- Varför inte skicka ut alla j-la kamelknullare!?
- +1
- Jaha! Men då gör de väl en anmälan till DO om de inte får spöa upp svenskar
- Islam är en pedofildyrkargrupp där man får gruppvåldta otrogna
- Självklart ska vi ta in fler kulturberikare och pensionsräddare
- År 2050 är Islam i majoritet i Sverige
- MENA-slödder!!
- Om jag bjuder in någon i mitt hem är det inte okej om han våldtar min fru och tömmer mitt kylskåp!!
- Varför lämnar inte PK-media ut nationalitet på förövarna?
Dessa snabbvalsknappar för att generera inlägg skulle också fungera i alla trådar i Integration och invandring (I&I).
Jag börjar mer och mer misstänka att du är en neger. Nej, men allvarligt sluta gnäll själva. Jag förstår att ni har svårt för att det finns yttrandefrihet och folk helt öppet om än anonymt får gå ut med sina sk. främlingsfientliga åsikter. Men så är det. Hata på ni, i dont give a flying shit. TS är en SD-hatare och det är klart han inte vill se SD i var och varannan tråd. Det sticker nog i de kolsvarta ögonen (med gul ögonvita) på honom.