• 3
  • 4
2010-04-20, 15:05
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
HAHAHA vafan är detta ett skämt eller är du seriös? Det här låter ju som hämtat ur en film

Har dom flesta tejpat för cammen eller är det tvärtom att dom flesta faktiskt visar ansiktet? Jag trodde jag hade upplevt många sjuka saker på nätet men detta tar ju priset. Herre min skapare vad lustigt

Låt oss säga att ett lämpligare namn är Dickroulette. Men jag har uppskattat det till att de flesta visar sig, det är inte så många som tejpar över kameran. Detta såg man mer av förut innan CR blev så stort som det är idag, då kunde man se folk som visade en text av "show boobs plx" karaktär. Iom att antalet användare ökat explosionsartat ser man mer seriösa personer, om man nu kan kalla någon på CR seriös...
Citera
2010-04-20, 15:08
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Låt oss säga att ett lämpligare namn är Dickroulette. Men jag har uppskattat det till att de flesta visar sig, det är inte så många som tejpar över kameran. Detta såg man mer av förut innan CR blev så stort som det är idag, då kunde man se folk som visade en text av "show boobs plx" karaktär. Iom att antalet användare ökat explosionsartat ser man mer seriösa personer, om man nu kan kalla någon på CR seriös...

Det kanske är en på tio som har förtejpad cam. Det är kanske 3-4 på tio som onanerar i cam.

Det finns lite seriösa personar kvar, faktiskt. Det roligaste är att jävlas som fan om man stöter på en stor grupp människor, tex folk som har uppe CR vid fester.

ErikJ, nej jag skämtar inte
Citera
2010-04-20, 16:02
Medlem
Adolf bittlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superKing
Fan är alla som hänger i pokerforumet socialt efterblivna nykterister?

Jag är social och dricker alkohol. Men efterbliven, det är jag helt klart.
Citera
2010-04-25, 11:08
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Har man legat med alla inom 10 mils radie så är det dags att utforska nya områden.

Skämt åsido. Jag tycker det är spännande med brudar jag inte kan få tag på.

Hur tänker du då med tjejer du inte kan få tag på? jag tycker det känns lite frustrerande i början, men sedan glömmer jag snabbt bort dem helt och håller just för att jag inte kan få tag på dem.

Kan ej ge exempel för kommer inte ihåg dem
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in