2010-04-20, 10:24
Medlem
Nappjucks avatar
Dante du kommer vara förevigt trolovad till Flashback, sluta myta om dina Chatroulette-romanser!
Citera
2010-04-20, 10:38
Medlem
Mrgangbangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Bra/dåligt meddelande?

Bra meddelande. Inte för på och heller inte ointresserat. Har personligen aldrig gillat "spelet" med att vänta x antal dagar innan jag ringer eller så. Det jag vill ha försöker jag ta. Funkar inte det leta upp något nytt att vilja ha!
Citera
2010-04-20, 11:13
Medlem
deaners avatar
Citat:
Har man legat med alla inom 10 mils radie så är det dags att utforska nya områden.

Skämt åsido. Jag tycker det är spännande med brudar jag inte kan få tag på.

You're an industrious little fucker, aren't you?
Citera
2010-04-20, 11:32
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trainngain
vafan spelar det för roll? Hon bor för långt bort och det kommer aldrig bli så att ni träffas.. Sad but true

sluta nätdejta som man gjorde på mellanstadiet

Kan tillägga att jag inte är ovillig att besöka dessa jäntor.

Citat:
Ursprungligen postat av deaner
You're an industrious little fucker, aren't you?

Hells to the yeah!
Citera
2010-04-20, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Syd...Barrett
... undvika att prata om på spåret om ni snackar en fredagkväll ...
Det där var ett skitbra tips, framför allt som tjejen kommer från Storbritannien. Hon känner säkert till På Spåret
Citera
2010-04-20, 12:43
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pethom
Det där var ett skitbra tips, framför allt som tjejen kommer från Storbritannien. Hon känner säkert till På Spåret

Om jag översätter det till On Track så är det nog lugnt...
Citera
2010-04-20, 13:44
Medlem
ErikJs avatar
Nu kan iofs inte jag engelska men det du skrev lät nog rätt bra, lite lagom som vi svenskar brukar gilla det

Måste fråga, vad fasiken är chatroulette? Är det inte jobbigt att tjöta med folk så långt bort? Sen måste man väl vara bra jäkla vass på språket för att skämten man vill briljera med ska gå hem eller?
Citera
2010-04-20, 14:12
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Nu kan iofs inte jag engelska men det du skrev lät nog rätt bra, lite lagom som vi svenskar brukar gilla det

Måste fråga, vad fasiken är chatroulette? Är det inte jobbigt att tjöta med folk så långt bort? Sen måste man väl vara bra jäkla vass på språket för att skämten man vill briljera med ska gå hem eller?

chatroulette.com är en sida där du chattar med folk i webcam. Det är dock inte att rekommendera om du är homofob

Njae, jag så kanske det är. Men jag behärskar engelskan ganska bra då jag hängt på andra forum och spelat mycket text-baserade online-spel.
Citera
2010-04-20, 14:49
Medlem
Vad är de för skillnad på att snacka genom chattroulette eller msn?
Citera
2010-04-20, 14:53
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
chatroulette.com är en sida där du chattar med folk i webcam. Det är dock inte att rekommendera om du är homofob

Njae, jag så kanske det är. Men jag behärskar engelskan ganska bra då jag hängt på andra forum och spelat mycket text-baserade online-spel.

What? Måste man camma med varandra?

Tror du att jag är homofob?
Citera
2010-04-20, 14:56
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PepperNsalt
Vad är de för skillnad på att snacka genom chattroulette eller msn?

På chatroulette så får du upp random människor, killar som tjejer. På msn har du ju bara de vännerna du är vän med.

Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
What? Måste man camma med varandra?

Tror du att jag är homofob?

Ja, men vill du inte visa dig i cam så är det bara att sätta en tejpbit över kameran.

Ingen aning faktiskt, men faktum kvarstår att det är ett överflöd av bögrunkare på chatroulette.
Citera
2010-04-20, 15:01
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
På chatroulette så får du upp random människor, killar som tjejer. På msn har du ju bara de vännerna du är vän med.

Ja, men vill du inte visa dig i cam så är det bara att sätta en tejpbit över kameran.

Ingen aning faktiskt, men faktum kvarstår att det är ett överflöd av bögrunkare på chatroulette.

HAHAHA vafan är detta ett skämt eller är du seriös? Det här låter ju som hämtat ur en film

Har dom flesta tejpat för cammen eller är det tvärtom att dom flesta faktiskt visar ansiktet? Jag trodde jag hade upplevt många sjuka saker på nätet men detta tar ju priset. Herre min skapare vad lustigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in