2010-04-21, 20:02
Medlem
Citat:
naturligt är sånt som naturen har menat att det ska vara. manliga och kvinnliga könsorgan passar ihop. det är meningen att de ska användas så, för att det fungerar inte om två kvinnor försöker ha sex eller två män. två likadana könsorgan passar inte ihop, som jag redan demonstrerade med dom här bilderna:
http://image.made-in-china.com/2f0j0...bles-Y003-.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/...500_AA300_.jpg

Vad trollar du om egentligen?? "Fungerar inte"..? Det fungerar uppenbarligen jävligt bra för dom som gillar det. Du verkar mena att allt sex som inte sker i rent reproduktionssyfte är 'onaturligt' och fel? Så är nog fallet för de mer primitiva djurarterna kanske, och möjligen för dig. Your loss.
Citera
2010-04-21, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wooten
Ja, homosexualitet är väl naturligt? Annars hade det knappast funnits?
men med den definitionen är allting naturligt... och det fungerar ju inte, för att då har ordet onaturligt ingen betydelse, vilket den måste ha, för att annars har ordet naturligt ingen betydelse heller, för att det måste finnas en motsats som man kan jämföra med.

Citat:
Ursprungligen postat av Drandreasson
Va? ...Menar du allvar? O.o
klart jag menar allvar. det här är inget att skämta om. vet du inte att homosexualitet ofta leder till AIDS? men vi skulle inte ha några andra sjukdomar heller om vi bara levde naturligt. alla sjukdomar beror på att vi lever onaturligt. kolla på vad vi äter till exempel: coca cola och hamburgare. de är inte naturliga och de är inte nyttiga att äta. ett onaturligt livsstil kan leda till stora konsekvenser i längden.

Citat:
Ja. Han är helt sjukt tappad bakom flötet. Ständigt trollmisstänkt var han än postar.
vad är ett flöte? har det något med flöjter, löften eller läten att göra? svenska är inte mitt första språk, men jag är ganska säker på att jag inte bakom något sånt.

Citat:
Ursprungligen postat av drown69
"Fungerar inte"..? Det fungerar uppenbarligen jävligt bra för dom som gillar det.
men två manliga könsorgan eller två kvinnliga passar ju inte ihop. det är som att försöka sätta två manliga elektriska kontakter ihop, det går inte. det går bara om de är motsatser.
Senast redigerad av ikosaedri 2010-04-21 kl. 21:14.
Citera
2010-04-21, 21:21
Medlem
Dawndusts avatar
Nej helt onaturligt
Citera
2010-04-21, 21:26
Medlem
Homofili är en sexuell avart och det de ägnar sig åt är en tygellös naturvidrig otukt. Dessa promiskiuösa liderliga stjärtgossar som byter könspartner flera gånger per dygn har låtit sina abnorma sexuella lustar ta över hela deras liv. Många av dem kan inte sköta ett vettigt jobb, utan får hålla på med dagisverksamheter som design, mode och frisörarbete. Att det är dessa skinkprinsar som genom sitt omoraliska leverne gett upphov till AIDS är ställt utom allt tvivel. Att kladda in sitt fortplantningsorgan med avföring och tarmbakterier är givetvis inte sunt, framförallt inte då de dessutom för in flera manslemmar i samma ändtarm så kallad dp, eller tåg där flera men har anala samlag i ett långt tåg. Dessa depraverade vidrigheter måste få ett slut, och vi får hoppas att AIDS tar fart igen om HV viruset blir resistent. (Förhoppningsvis drabbar detta inte alla andra oskyldiga som drabbats av viruset tack vare våldtäkt, otrogna partners, barn som fötts med viruset mm) Dessa glädjegossar måste en gång för alla få klart för sig att män inte skall ligga med män!!

Pastor Hedlund
Citera
2010-04-21, 21:27
Medlem
wootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikosaedri
men med den definitionen är allting naturligt... och det fungerar ju inte, för att då har ordet onaturligt ingen betydelse, vilket den måste ha, för att annars har ordet naturligt ingen betydelse heller, för att det måste finnas en motsats som man kan jämföra med.

Det är onaturligt för apor att flyga t.ex. Sedan kan ju ordet onaturligt användas metaforiskt också, vilket det dock inte verkar göra här. Och den dagen apor flyger är det inte onaturligt för dom att flyga längre.

Citat:
vad är ett flöte? har det något med flöjter, löften eller läten att göra? svenska är inte mitt första språk, men jag är ganska säker på att jag inte bakom något sånt.

Detta får du googla.
Citera
2010-04-21, 22:12
Bannlyst
Citat:
Det är onaturligt för apor att flyga t.ex. Sedan kan ju ordet onaturligt användas metaforiskt också, vilket det dock inte verkar göra här. Och den dagen apor flyger är det inte onaturligt för dom att flyga längre.
haha, ja, enligt evolutionsteorin så kommer dom kanske flyga nån dag. kanske kommer grisar också flyga...
Citera
2010-04-21, 22:42
Medlem
Colossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drandreasson
Va? ...Menar du allvar? O.o

Jag tror det kallas "att vara religiös"
Citera
2010-04-21, 22:45
Bannlyst
Citat:

Det är svårt att definiera "naturligt" tycker jag, men jag anser att det är när det ofta förekommer i naturen. Det gör homosexualitet. Bland väldigt många arter.

Citat:
klart jag menar allvar. det här är inget att skämta om. vet du inte att homosexualitet ofta leder till AIDS? men vi skulle inte ha några andra sjukdomar heller om vi bara levde naturligt. alla sjukdomar beror på att vi lever onaturligt. kolla på vad vi äter till exempel: coca cola och hamburgare. de är inte naturliga och de är inte nyttiga att äta. ett onaturligt livsstil kan leda till stora konsekvenser i längden.

Fall av HIV 2009: 486. Hetrosexuellt överförda: 221. Homosexuellt överförda: 134. (Resten är osäkra hur de fick smittades, och en del är barn som fick det vid födseln, 27 smittade via intravenöst missbruk)

http://www.smittskyddsinstitutet.se/statistik/hivinfektion/

Skulle med andra ord säga att hetrosexualitet också leder till sjukdomar, även om det enligt dig inte borde göra det eftersom det är en "naturlig livsstil"?

Citat:
men två manliga könsorgan eller två kvinnliga passar ju inte ihop. det är som att försöka sätta två manliga elektriska kontakter ihop, det går inte. det går bara om de är motsatser.

Fan vad löjligt. Så hetrosexuellt sex handlar bara om vaginal penetration? Både hetrosexuella och homosexuella kan hångla, ha oralsex, ha analsex (kanske inte lesbiska där då.. ), det allra mesta. Trångsynta jävel.
Citera
2010-04-21, 22:48
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-Telefon
Homosexualitet är helt naturligt. Dock så har jag lite svårt att motivera varför jag tycker så.

Jag har svaret på varför du inte kan motivera varför, det är för att homosexualitet inte är ok. En sjukdom som tyvärr många drabbats av. Det bästa hade varit om vi kunde låsa in dessa sjuka människor, det är inte bra för våra barn och ungdomar att bevittna två män stå och gräva varann med tungorna nere i halsen.

Den dagen jag får makt att styra Sverige, kommer vi inte ha några homosexuella längre. Hur jag tänkt gå tillväga lämnar jag åt fantasin.
Citera
2010-04-21, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jag har svaret på varför du inte kan motivera varför, det är för att homosexualitet inte är ok. En sjukdom som tyvärr många drabbats av. Det bästa hade varit om vi kunde låsa in dessa sjuka människor, det är inte bra för våra barn och ungdomar att bevittna två män stå och gräva varann med tungorna nere i halsen.

Den dagen jag får makt att styra Sverige, kommer vi inte ha några homosexuella längre. Hur jag tänkt gå tillväga lämnar jag åt fantasin.

Varför är det inte bra?
Citera
2010-04-21, 22:57
Medlem
warrantys avatar
Homosexualitet är onaturligt
Citera
2010-04-21, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-Telefon
Varför är det inte bra?

Skulle tippa på att han sitter i garderoben själv. Brukar vara såna som uttrycker sig sådär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in