Citat:
Ursprungligen postat av wooten
Ja, homosexualitet är väl naturligt? Annars hade det knappast funnits?
men med den definitionen är allting naturligt... och det fungerar ju inte, för att då har ordet onaturligt ingen betydelse, vilket den måste ha, för att annars har ordet naturligt ingen betydelse heller, för att det måste finnas en motsats som man kan jämföra med.
Citat:
Ursprungligen postat av Drandreasson
Va? ...Menar du allvar? O.o
klart jag menar allvar. det här är inget att skämta om. vet du inte att homosexualitet ofta leder till AIDS? men vi skulle inte ha några andra sjukdomar heller om vi bara levde naturligt. alla sjukdomar beror på att vi lever onaturligt. kolla på vad vi äter till exempel: coca cola och hamburgare. de är inte naturliga och de är inte nyttiga att äta. ett onaturligt livsstil kan leda till stora konsekvenser i längden.
Citat:
Ursprungligen postat av wooten
Ja. Han är helt sjukt tappad bakom flötet. Ständigt trollmisstänkt var han än postar.
vad är ett flöte? har det något med flöjter, löften eller läten att göra? svenska är inte mitt första språk, men jag är ganska säker på att jag inte bakom något sånt.
Citat:
Ursprungligen postat av drown69
"Fungerar inte"..? Det fungerar uppenbarligen jävligt bra för dom som gillar det.
men två manliga könsorgan eller två kvinnliga passar ju inte ihop. det är som att försöka sätta två manliga elektriska kontakter ihop, det går inte. det går bara om de är motsatser.