Som topic lyder, är homosexualitet onaturligt?
Vad tror/tycker ni?
Om ja, varför? Om nej, varför inte? Jag är osäker (inte i min egen sexualitet dock, jag gillar Kardashian) om det är naturligt eller inte.
Tyvärr tror jag inte att det är just "naturligt". Om vi var menade att vara homosexuella så skulle vi inte ens finnas. Tänk tex på denna vanliga fras: "Det ligger i vår natur att..." Vi har ju instinkter som är ämnade för att fortplantas.
Det lär vara naturligt, eftersom det verkar som att det mer eller mindre alltid har förekommit hos människan och förekommer i djurlivet. Dessutom pekar den mesta forskningen på att man föds homosexuell och att det inte i huvudsak rör sig om sociala konstruktioner.
Dock kanske man bör komma ihåg att även sjukdomar är högst naturliga. Bara för att något är naturligt behöver det inte vara bra.
Som topic lyder, är homosexualitet onaturligt?
Vad tror/tycker ni?
Om ja, varför? Om nej, varför inte? Jag är osäker (inte i min egen sexualitet dock, jag gillar Kardashian) om det är naturligt eller inte.
Mvh TVO
Ja det är naturligt är det då det även förekommer i djurvärlden.
Fast så är det inte "normalt", då majoritet är heterosexuella.
Sedan så finns det oupplysta idioter som tror på att AIDS är en sjukdom som tar hänsyn till vilken sexualläggning en person har.. Heterosexuella är lika stor riskgrupp som homosexuella.
Läste att det e vanligare ju sociala djur är. Så om vi är den mest sociala djurarten borde det vara vanligast hos oss Naturligt? Självklart. Det förekommer ju i naturen, då är det väl för fan naturligt? Säger man att det inte ger några barn är det ju "onaturligt" att onanera med?