2010-04-17, 22:17
Medlem
Har nu för ca 2 månader sen blivit av med körkortet efter att ha pissat positivt på thc, dock ej påverkad men med spår i blod och urin, hur länge brukar man i regel bli utan sitt körkort? Kan nämna att ja aldrig åkt dit innan vare sej för droger lr något annat innan. Har jobb som kräver körkort så lite surt. Även någon som vet om de e lagligt att ha spår av thc i kroppen i danmark lr e de lika olagligt där som i sverige. Tacksam för alla normala svar.
Citera
2010-04-17, 22:34
Medlem
SpirituzSanctis avatar
När du väll kommer få ta körkort igen så kommer du få pissa regelbundet för att få behålla det.
Citera
2010-04-17, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
När du väll kommer få ta körkort igen så kommer du få pissa regelbundet för att få behålla det.
Jo de e ja medveten om, e ren nu efter ca 9 veckor. eller menar du att ja kommer sannolikt att få ta om det?
Senast redigerad av cannabiscorpse 2010-04-17 kl. 22:48.
Citera
2010-04-17, 22:54
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabiscorpse
Jo de e ja medveten om, e ren nu efter ca 9 veckor. eller menar du att ja kommer sannolikt att få ta om det?

Du kommer få ta om det (ett par gånger), Du kommer tex få pissa var 6:e månad ett par gånger den månaden i några år
Citera
2010-04-17, 22:59
Medlem
Citat:
Du kommer få ta om det (ett par gånger), Du kommer tex få pissa var 6:e månad ett par gånger den månaden i några år
Nu förstår ja dej ej, tror inte ja kommer att behöva ta om mitt körkort mer än en gång, min fråga var hur länge blir ja troligen av med mitt körkort, vet att om transportstyrelsen beslutar att ta de i mer än ett år så får ja ta om hela körkortet, å vet att ja kommer att få lämna urin prov med jämna mellanrum.
Citera
2010-04-17, 23:04
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Nu förstår ja dej ej, tror inte ja kommer att behöva ta om mitt körkort mer än en gång, min fråga var hur länge blir ja troligen av med mitt körkort, vet att om transportstyrelsen beslutar att ta de i mer än ett år så får ja ta om hela körkortet, å vet att ja kommer att få lämna urin prov med jämna mellanrum.

haha skrev lite fel, jag menade pisseproven och inte körkortet.

Det kan variera mellan 6 månader till 3 år
Citera
2010-04-17, 23:10
Medlem
Citat:
haha skrev lite fel, jag menade pisseproven och inte körkortet.

Det kan variera mellan 6 månader till 3 år
ok,förstod nästan den, men såpass har ja räknat ut att man kommer att få pissa ett tag, undrar mest om fler som råkat ut för samma grej vet på ett ungefär hur länge körkortet blir indraget.
Citera
2010-04-17, 23:50
Medlem
BeesWaXs avatar
Hur kommer det sig att du fick stanna och pissa om du var helt nykter? hade de stickprov med pisseprov? Brukar de inte enbart vara blåsning? För det var i samband med att du körde eller?
Senast redigerad av BeesWaX 2010-04-17 kl. 23:54.
Citera
2010-04-18, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeesWaX
Hur kommer det sig att du fick stanna och pissa om du var helt nykter? hade de stickprov med pisseprov? Brukar de inte enbart vara blåsning? För det var i samband med att du körde eller?
dom hade span på folk som ja umgicks med så de va ren jävla otur, e ingen utmärkande person
Citera
2010-04-18, 02:21
Medlem
Citat:
dom hade span på folk som ja umgicks med så de va ren jävla otur, e ingen utmärkande person
tog mej direkt ja kom hem från jobbet körades me bil.
Citera
2010-04-18, 11:40
Medlem
BiggusDs avatar
NEKA! Du har fått i dej lite röka genom "passiv rökning". Skaffa intyg från arbetsgivare att du måste ha bilen i jobbet
Citera
2010-04-18, 13:26
Medlem
Skogswalds avatar
https://www.flashback.org/sok/cannabis+körkort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in