Citat:
Ursprungligen postat av hojjaskogen
Nu tycker jag att de flesta under, säg 30 år, lutar sig åt höger. Huvudet är klart till höger om nackstödet.
Citat:
Ursprungligen postat av Oneliner..
Volvofolket har en tendens till att sitta med överkroppen "mitt i bilen".. gärna med ena handen kl 12 på ratten..
Kan presentera min hypotes kring bilar och perception. Kategori ett har så missvisande perception att en garagelackad Volvo väcker deras "bling bling" - ådra till liv. Det får till följd att individen känner ett stort behov av att visa upp sig. I ett slags exhibitionistiskt rus lutar sig individen därför åt sidan.
kategori 1. Volvofolk som vill visa upp skrotvolvon i byn. Av någon orsak så räcker det med en garagelackad Volvo 740 och risiga aluminiumfälgar för att väcka den ådran till liv.
Kategori 2. Bruna människor behöver en 20 år gammal BMW i metalliclack för detta ändamål.
Kategori 3. De flesta vita människor under 30 år behöver en valfri 5 år gammal Audi, Bmw, eller Mercedes för att uppnå samma effekt.
Kategori 4. Svarta människor saknar denna ådra totalt. Därför kör de så ofta Vita japanska riskokare utan charm och men med mycket rost.