2004-03-23, 21:03
Bannlyst
Jag beställde från dom förra onsdagen och jag fan fortfarande inte fått min beställning!

Och på sin hemsida skriver dom att dom skickar iväg beställningar innan kl 17.00

Hur lång tid ska det ta egentligen? Är alla dessa R-C shop sega på att skicka iväg?
Citera
2004-03-23, 21:06
Bannlyst
tyvärr så är sannolikheten att du ska få något alls från nyöppnade/okända "drog"sajjter lika med 5.. dvs nästan inte stor chans alls.. sorry men du ska vara glad om du får ett mail tebax för pengarna..
Citera
2004-03-23, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .:Pimp:.
tyvärr så är sannolikheten att du ska få något alls från nyöppnade/okända "drog"sajjter lika med 5.. dvs nästan inte stor chans alls.. sorry men du ska vara glad om du får ett mail tebax för pengarna..

Menar du att jag inte kommer få det jag har beställt? Eller är det bättre att jag beställer från en annan drogbutik?

Nån annan som beställt och inte har fått?

Tack på förhand
Citera
2004-03-23, 22:31
Medlem
porrpumpans avatar
Varför mailar du helt enkelt inte in och frågar dem var ditt paket har tagit vägen? Troligen så har dem väl mycket att göra eller så har dem väl helt enkelt slarvat bort din beställning. Dem är ju lite virriga av sig har man ju märkt.
En gång när jag beställde 20g DXM fick istället hem 20 mg DXM. Det gjorde mig ganska sur så jag mailade in och frågade vad dem höll på med så dem mailade tillbaks och förklarade att dem hade "mätt fel" (Hur lyckas man mäta fel på 20mg och 20g ?) och några dagar senare hade jag en påse med 20g i handen.
Citera
2004-03-24, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av porrpumpan
Varför mailar du helt enkelt inte in och frågar dem var ditt paket har tagit vägen? Troligen så har dem väl mycket att göra eller så har dem väl helt enkelt slarvat bort din beställning. Dem är ju lite virriga av sig har man ju märkt.
En gång när jag beställde 20g DXM fick istället hem 20 mg DXM. Det gjorde mig ganska sur så jag mailade in och frågade vad dem höll på med så dem mailade tillbaks och förklarade att dem hade "mätt fel" (Hur lyckas man mäta fel på 20mg och 20g ?) och några dagar senare hade jag en påse med 20g i handen.

Jag har precis mailat dom, men dom är riktigt usla att vara så jävla sega att skicka. Skriver dom att dom skickar iväg alla ordrar innan kl 17.00 ska dom göra det sen att dom skriver så länge posten inte sturlar är att försvara sig själva för att dom segar sig.

Är cyber-acid och drog.nu samma företag?
Citera
2004-03-24, 07:30
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrpumpan

men det är kanske för att man oftast inte beställer så mycket givetvis.
hur mycket kostade det när du fått paketet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in