2010-04-16, 07:52
Bannlyst
Formaterade om datorn igår, och idiotiskt nog så installerade jag någon jävla hobby-edition av directX10 till XP....Självklart så funkar ju inte detta som det ska, så min fråga är lite - Hur ihelvete avinstallerar man directx10?
Citera
2010-04-16, 08:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjah
Formaterade om datorn igår, och idiotiskt nog så installerade jag någon jävla hobby-edition av directX10 till XP....Självklart så funkar ju inte detta som det ska, så min fråga är lite - Hur ihelvete avinstallerar man directx10?

My tro du bara ska ladda ner det nyaste o installera så tar den bort det gamla, har då aldrig avinstallerat directx för att installera det nya
Citera
2010-04-16, 08:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av toxicstone
My tro du bara ska ladda ner det nyaste o installera så tar den bort det gamla, har då aldrig avinstallerat directx för att installera det nya

Jo, fast nu är det så att jag ska installera Dx9 istället för Dx10. Och det vill inte
Citera
2010-04-16, 08:16
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Mja, Det är en integrerad del av operativsystemet Windows och kan inte tas bort.

Men läs mer här -> http://support.microsoft.com/kb/178644 samt mer läsning här -> http://www.raymond.cc/blog/archives/...ir-directx/sv/
Citera
2010-04-16, 09:22
Medlem
mickelinds avatar
Har du den i Kontrollpanelen > Lägg Till/Ta Bort Program? Anledningen till att jag frågar är att XP sp3 rellen jag laddade ner och installerad hade DX10 (for XP) inbakat i installationen. Och jag har den i Lägg Till/Ta Bort. Jag har dock inte testat avinstallera den eftersom jag inte haft några problem.
Citera
2010-04-16, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mickelind
Har du den i Kontrollpanelen > Lägg Till/Ta Bort Program? Anledningen till att jag frågar är att XP sp3 rellen jag laddade ner och installerad hade DX10 (for XP) inbakat i installationen. Och jag har den i Lägg Till/Ta Bort. Jag har dock inte testat avinstallera den eftersom jag inte haft några problem.

Tackar=) Funkade skitbra!
Citera
2010-04-16, 16:59
Medlem
mickelinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjah
Tackar=) Funkade skitbra!
Finemang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera