2010-04-15, 23:29
Medlem
boostankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinkcupcake
Ah okej. Men länka där man kan kontakta admin?
https://www.flashback.org/moderatorer

Längst ner > tryck på namnet (admin, admin3 osv) > skicka privat meddelande > done.
Senast redigerad av boostankan 2010-04-15 kl. 23:34.
Citera
2010-04-15, 23:30
Medlem
feldgraus avatar
Du kan inte göra någonting. Dina inlägg kommer stå kvar så länge de inte bryter mot några regler.

Lagt kort ligger.

/feldgrau
Citera
2010-04-15, 23:31
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ah okej. Men länka där man kan kontakta admin?

Längst ner.

Citat:
Ursprungligen postat av Gul-Telefon
De kan flytta trådarna till papperskorgen.

Inlägget och trådarna finns fortfarande kvar.
Citera
2010-04-15, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Jag är helt säker på att du fått svar på detta men

Inget konto tas bort, inlägg tas bara bort om dom bryter mot forumets regler.

Det är tillåtet att ha flera olika konton så länge man inte diskuterar med sig själv. Dock om ett konto blir bannat så blir alla som tillhör den användaren bannat
Jaha... Men fan jag skiter i FB så länge jag får bort mina inlägg... Tydligen kan man inte heller ändra inlägg som är gamlare än några dagar eller nåt va? -.- Annars hade jag bytt ut texten mot massa "ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ" eller nåt
Citera
2010-04-15, 23:33
Medlem
SweTechs avatar
Ett tips är väl att man som ny söker upp information innan man startar en tråd eller t.om innan man bestämmer sig för att bli medlem. Det är ju inte så att informationen är hemlig på något sätt.

https://www.flashback.org/t1070398 - FAQ
https://www.flashback.org/t976044 - Läs innan du skapar en tråd.
Citera
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ja, men jag slipper ju se dem eller hur?
Det gör du väl även om du stänger av datorn, går och lägger dig och lovar dig själv att aldrig mer besöka Flashback.org. Jag tror nog att du snarare är orolig för att någon annan ska se dem...
Citat:
Tydligen kan man inte heller ändra inlägg som är gamlare än några dagar eller nåt va?
Det är en timme som gäller.
Citera
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Är ny här... Fattar inte... Hur tar man bort trådar här? Jag har försökt men hittar inte och mina trådar är helt orelevanta nu. Var ett tag sen jag skrev dem och har FORTFARANDE inte hittat var man tar bort dem...

Fattar inte heller hur man övervakar sina egna trådar och citerade inlägg? Jag går via kontrollpanelen eller vad det är varje gång. Är det den vägen man måste gå? Hur är det enklast att veta liksom?
Du kan inte radera dina trådar. Du kan inte heller radera dina inlägg. Det enda du kan göra när du postat en tråd eller ett inlägg är att redigera, och till det har du 60 minuter. Det enda som försvinner från Flashback är inlägg som bryter mot våra regler.
Citat:
VAFAN :S Då får jag väl ta bort mitt konto då?
Inga konton raderas från Flashback. Skulle du bannlysas är, som antagonisten mycket riktigt påpekar, enda skillnaden att du inte kan skriva något från ditt konto, för inläggen finns kvar.
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Jag vet att de kan ta bort inlägg men var osäker på om de kunde ta bort hela trådar. Antar att de måste ha approval från admins?
Som moderator kan jag göra i stort sett vad jag vill i de fora jag modererar: radera trådar och inlägg, slå samman trådar och inlägg, bryta ut trådar och flytta inlägg. Någon särskilt godkännande från admin innan jag raderar något behövs inte, utan jag (och det gäller naturligtvis alla andra moderatorer också) är betrodd att göra det som krävs för att upprätthålla regelverket. Skulle missbruk upptäckas (och med tanke på att alla moderatorer kan se allt som är raderat i alla fora så är det ganska stor risk för det) så lär man inte sitta kvar länge på posten.
Citera
2010-04-15, 23:35
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Jaha... Men fan jag skiter i FB så länge jag får bort mina inlägg... Tydligen kan man inte heller ändra inlägg som är gamlare än några dagar eller nåt va? -.- Annars hade jag bytt ut texten mot massa "ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ" eller nåt

du har 1 timma på dig att ändra inlägg.

Btw, flytta tråden till humor
Citera
2010-04-15, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boostankan

Längst ner > tryck på namnet (admin, admin3 osv) > skicka privat meddelande > done.
Måste man skriva på engelska eller nåt? Fattade inte riktigt
Citera
2010-04-15, 23:43
Medlem
SweTechs avatar
Citat:

Nej det behöver du inte göra.
Däremot ska du ta med all information om tråden du önskar borttagen och förklara varför.

Kan dock direkt säga att du bara ödslar tid.
Inlägg tas inte bort ifall dom inte bryter mot reglerna.
Citera
2010-04-15, 23:50
Medlem
Alltså pinkcupcake du vet att man är helt anonym här? Dvs ingen kan koppla detta kontot till dig och ingen kan veta att det är du som skrivit dom där trådarna. Om du nu inte i trådarna avslöjar vem du är förstås.

Och skäms på dig som särskriver Flashback i rubriken
Citera
2010-04-15, 23:50
Medlem
aceblacks avatar
Citat:

Vem bryr sig om vad du skrivit förr... ignorera det och fortsätt, eller skapa helt enkelt en ny användare och sluta att logga in med din gamla, då kommer ju folk tro att du helt enkelt lagt av och du slipper problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in