Citat:
Ursprungligen postat av pinkcupcake
Är ny här... Fattar inte... Hur tar man bort trådar här? Jag har försökt men hittar inte och mina trådar är helt orelevanta nu. Var ett tag sen jag skrev dem och har FORTFARANDE inte hittat var man tar bort dem...
Fattar inte heller hur man övervakar sina egna trådar och citerade inlägg? Jag går via kontrollpanelen eller vad det är varje gång. Är det den vägen man måste gå? Hur är det enklast att veta liksom?
Du kan inte radera dina trådar. Du kan inte heller radera dina inlägg. Det enda du kan göra när du postat en tråd eller ett inlägg är att redigera, och till det har du 60 minuter. Det enda som försvinner från Flashback är inlägg som bryter mot våra regler.
Citat:
Ursprungligen postat av pinkcupcake
VAFAN :S Då får jag väl ta bort mitt konto då?
Inga konton raderas från Flashback. Skulle du bannlysas är, som antagonisten mycket riktigt påpekar, enda skillnaden att du inte kan skriva något från ditt konto, för inläggen finns kvar.
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Jag vet att de kan ta bort inlägg men var osäker på om de kunde ta bort hela trådar. Antar att de måste ha approval från admins?
Som moderator kan jag göra i stort sett vad jag vill i de fora jag modererar: radera trådar och inlägg, slå samman trådar och inlägg, bryta ut trådar och flytta inlägg. Någon särskilt godkännande från admin innan jag raderar något behövs inte, utan jag (och det gäller naturligtvis alla andra moderatorer också) är betrodd att göra det som krävs för att upprätthålla regelverket. Skulle missbruk upptäckas (och med tanke på att alla moderatorer kan se allt som är raderat i alla fora så är det ganska stor risk för det) så lär man inte sitta kvar länge på posten.