2010-04-15, 23:13
Medlem
Är ny här... Fattar inte... Hur tar man bort trådar här? Jag har försökt men hittar inte och mina trådar är helt orelevanta nu. Var ett tag sen jag skrev dem och har FORTFARANDE inte hittat var man tar bort dem...

Fattar inte heller hur man övervakar sina egna trådar och citerade inlägg? Jag går via kontrollpanelen eller vad det är varje gång. Är det den vägen man måste gå? Hur är det enklast att veta liksom?
Senast redigerad av pinkcupcake 2010-04-15 kl. 23:15. Anledning: Tillägg
Citera
2010-04-15, 23:15
Medlem
Dr.Elmos avatar
det går ej kompis.
Citera
2010-04-15, 23:15
Medlem
DanteAlighieris avatar
Du som användare kan inte ta bort en tråd. Det är enbart administratorer som kan ta bort trådar? Eller har moderatorer den förmågan också?
Citera
2010-04-15, 23:16
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinkcupcake
Är ny här... Fattar inte... Hur tar man bort trådar här? Jag har försökt men hittar inte och mina trådar är helt orelevanta nu. Var ett tag sen jag skrev dem och har FORTFARANDE inte hittat var man tar bort dem...

Fattar inte heller hur man övervakar sina egna trådar och citerade inlägg? Jag går via kontrollpanelen eller vad det är varje gång. Är det den vägen man måste gå? Hur är det enklast att veta liksom?

Var glad att du ens kan skapa en tråd, jag vet fortfarande inte hur man skapar en
Citera
2010-04-15, 23:16
Medlem
Dr.hankeys avatar
https://www.flashback.org/t561124

Läst?
Citera
2010-04-15, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Elmo
det går ej kompis.
VAFAN :S Då får jag väl ta bort mitt konto då?
Citera
2010-04-15, 23:19
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:

Det går tyvärr inte heller.
Citera
Medlem
Sheepskins avatar
Citat:
Går inte heller!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Var glad att du ens kan skapa en tråd, jag vet fortfarande inte hur man skapar en
Det behöver du inte veta heller... Jag tog för givet att det gick att ta bort trådar - vilket det tydligen inte går... Och nu får jag massa skit för saker jag inte gjort!
Citera
2010-04-15, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Det går tyvärr inte heller.
SKÄMTAR DU?! :S Då får jag väl bryta mot någon regel så dom stänger mitt konto då!
Citera
2010-04-15, 23:21
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Du som användare kan inte ta bort en tråd. Det är enbart administratorer som kan ta bort trådar? Eller har moderatorer den förmågan också?

Mods har den förmågan också, det är ju trots allt dom som tar bort regelbrott och trams mestadels
Citera
2010-04-15, 23:22
Medlem
knullklassons avatar
Posta några tusen j*vligt bra inlägg och satsa på en karriär som moderator. Sedan.... The world is yours, my friend
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in