2010-04-15, 23:23
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinkcupcake
nu får jag massa skit för saker jag inte gjort!
Tja, du pillade ju på ditt ex medan du hade en annan pojkvän, så något har du väl gjort...
Citat:
Då får jag väl bryta mot någon regel så dom stänger mitt konto då!
Vad spelar det för roll? Alla trådar och inlägg kommer ändå att finnas kvar, det enda som händer är att du inte kan posta några nya inlägg.
Citera
2010-04-15, 23:23
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Mods har den förmågan också, det är ju trots allt dom som tar bort regelbrott och trams mestadels

Jag vet att de kan ta bort inlägg men var osäker på om de kunde ta bort hela trådar. Antar att de måste ha approval från admins?
Citera
2010-04-15, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Mods har den förmågan också, det är ju trots allt dom som tar bort regelbrott och trams mestadels
Hur kan jag kontakta en sån då? Länk? Jag är helt jävla ny här! Hjälp mig. Vill helst att dom tar bort mitt konto så jag kan omregistrera mig nu alltså!
Citera
2010-04-15, 23:24
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
SKÄMTAR DU?! :S Då får jag väl bryta mot någon regel så dom stänger mitt konto då!
Men dina trådar försvinner inte för det, däremot fösvinner din chans att försöka rädda ditt skinn ifall någon börjar kolla på dom trådarna. (Plus att blir du avstängd så får du inte göra nya konton heller.)
Citera
2010-04-15, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Jag vet att de kan ta bort inlägg men var osäker på om de kunde ta bort hela trådar. Antar att de måste ha approval från admins?

De kan flytta trådarna till papperskorgen.
Citera
2010-04-15, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Tja, du pillade ju på ditt ex medan du hade en annan pojkvän, så något har du väl gjort...
Vad spelar det för roll? Alla trådar och inlägg kommer ändå att finnas kvar, det enda som händer är att du inte kan posta några nya inlägg.
Ja, men jag slipper ju se dem eller hur? Men åååååååååååååååh. VEM KAN TA BORT INLÄGG DÅ OM INTE JAG KAN? :S
Citera
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Hur kan jag kontakta en sån då? Länk? Jag är helt jävla ny här! Hjälp mig. Vill helst att dom tar bort mitt konto så jag kan omregistrera mig nu alltså!

Jag är helt säker på att du fått svar på detta men

Inget konto tas bort, inlägg tas bara bort om dom bryter mot forumets regler.

Det är tillåtet att ha flera olika konton så länge man inte diskuterar med sig själv. Dock om ett konto blir bannat så blir alla som tillhör den användaren bannat
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Ah okej. Men länka där man kan kontakta admin?
Citera
2010-04-15, 23:27
Medlem
Citat:
Ja, men jag slipper ju se dem eller hur? Men åååååååååååååååh. VEM KAN TA BORT INLÄGG DÅ OM INTE JAG KAN? :S

Moderatorerna tar bara bort dem om de bryter mot några regler eller om det är tramsinlägg.
Citera
Medlem
PaiN i Stugan^s avatar
Citat:
Moderatorer kan göra det, men endast om det bryter mot någon regel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Men dina trådar försvinner inte för det, däremot fösvinner din chans att försöka rädda ditt skinn ifall någon börjar kolla på dom trådarna. (Plus att blir du avstängd så får du inte göra nya konton heller.)
Jaha okej... Men vafan då... :S Vadå rädda mitt skinn? Vad kan jag göra nu då för att "klottra över" inläggen jag skrivit då?
Citera
2010-04-15, 23:29
Medlem
Citat:
Jaha okej... Men vafan då... :S Vadå rädda mitt skinn? Vad kan jag göra nu då för att "klottra över" inläggen jag skrivit då?

Ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in