2010-04-15, 20:53
Medlem
Har fått något skumt fel på datorn med Vista över en natt.
Igår när jag stängde av den så installerade den uppdateringar och idag när jag skulle starta den så gick den igång sedan så blev skärmen svart och det kom upp massa text där jag endast har hunnit läsa "registry components" eller liknande. Efter den texten så startade datorn om igen och den gick igång som vanlig än om lite segare.

Testade att starta cs och där har jag 19fps men igår kväll låg jag på 100.

Någon som har en ide om vad som kan ha hänt?
Citera
2010-04-15, 22:22
Medlem
Nu har jag fått till att den startar riktigt och har gjort alla uppdateringar i windows.
Problemet med att jag endast får 19-20fps i spel (Läs typ Counterstrike) återstår dock?
Citera
2010-04-15, 22:35
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scratchi
Nu har jag fått till att den startar riktigt och har gjort alla uppdateringar i windows.
Problemet med att jag endast får 19-20fps i spel (Läs typ Counterstrike) återstår dock?
är inte 19-20 fps bra?
Citera
2010-04-15, 22:50
Medlem
RockRebels avatar
Citat:
Igår när jag stängde av den så installerade den uppdateringar och idag när jag skulle starta den så gick den igång sedan så blev skärmen svart och det kom upp massa text där jag endast har hunnit läsa "registry components" eller liknande. Efter den texten så startade datorn om igen och den gick igång som vanlig än om lite segare.

Jag har själv åkt på massa skit med uppdateringarna i W7. Prova göra en systemåterställning till en dag eller två innan det började krångla. Det brukar lösa problemen. Sen är det bara att installera om uppdateringarna medan du har systemet IGÅNG och inte i färd med att STÄNGA AV!
Citera
2010-04-15, 23:57
Medlem
Targenors avatar
Citat:

Kolla vad som körs i autostart via msconfig, kolla processer som körs, sök igenom datorn med virusprogram / spyware program
Citera
2010-04-17, 13:52
Medlem
TDowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
är inte 19-20 fps bra?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto