2010-04-15, 17:32
Medlem
deckardrottningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relel
Jag är 100% säker på att det inte stämmer.

Ska du vittna?
Citera
2010-04-15, 21:57
Medlem
Jag är mycket mycket insatt i detta, och flickan som i dagsläge är 21 år, bor i Sthlm och arbetar som väktare, hon våldtogs som 5 åring av sin släkting och har mått mycket mycket sämre än vad hon visat utåt.

Den som skriver detta har ingen aning om hur flickan mår eller har mått, för den personen har aldrig frågat eller brytt sig. Ang "fejden" som handlar om ett arv, så är det inget att ens diskutera. Den ligger 2 generationer ovanför flickan och hon vet knappt något om det och har inte varit ett dugg insatt i den. Fejden rör varken flickans generation eller generationen ovanför. så himla patetiskt att en viss person yttrar sig här.. Allt för att "tysta" ner detta.. Jobbigt att det kommer ut, då den tilltalades far är en högt uppsatt polisman i Dalarna!

Önskar flickan lycka till nu när hon bestämt sig för att göra det rätta! Hon har otroligt många vid sin sida, så älskad, ärlig och omtyckt som hon faktikskt är!

Tillslut klarar inte ens den mest godhjärtade att bevara denna mörka och hemska upplevelse!
Senast redigerad av HusvagnSvensson 2010-04-15 kl. 22:33. Anledning: ot bortredigerat
Citera
2010-04-15, 22:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tonightisour
Vad pinsamt att läsa att en viss Relel skriver så, eller ska jag skriva ditt riktiga namn?!

Jag är mycket mycket insatt i detta, och flickan som i dagsläge är 21 år, bor i Sthlm och arbetar som väktare, hon våldtogs som 5 åring av sin släkting och har mått mycket mycket sämre än vad hon visat utåt.

Den som skriver detta har ingen aning om hur flickan mår eller har mått, för den personen har aldrig frågat eller brytt sig. Ang "fejden" som handlar om ett arv, så är det inget att ens diskutera. Den ligger 2 generationer ovanför flickan och hon vet knappt något om det och har inte varit ett dugg insatt i den. Fejden rör varken flickans generation eller generationen ovanför. så himla patetiskt att en viss person yttrar sig här.. Allt för att "tysta" ner detta.. Jobbigt att det kommer ut, då den tilltalades far är en högt uppsatt polisman i Dalarna!

Önskar flickan lycka till nu när hon bestämt sig för att göra det rätta! Hon har otroligt många vid sin sida, så älskad, ärlig och omtyckt som hon faktikskt är!

Tillslut klarar inte ens den mest godhjärtade att bevara denna mörka och hemska upplevelse!

Ok.
Tack för klargörandet.

Tror du/ni att den högt uppsatte polismannen på något sätt kommer att försöka lägga sig i ärendet?

Min erfarenhet av Mora polisen - dit Älvdalen hör - är annars att de brukar vara reko.
Citera
2010-04-15, 23:17
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Det är riktigt illa såna här grejer, och i och med att det hände får såpass längesen är det ju svårt att veta om det är sant eller inte.
Citera
2010-04-15, 23:36
Medlem
Ni som är insatta släpp gärna detaljer om GM istället för offret. Jag hoppas nätpöbeln är mer intresserad av utövande pedofiler än våldtagna småflickor.

Familjefejd. GM var då mellan 20-30 år gammal.

Offret var fem år, enligt tidigare angiven nuvarande ålder på flickan så är GM 36-51 år gammal.

Högt uppsatt polisman i Dalarna?
Citera
2010-04-16, 02:59
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Jag är 100% säker på att det inte stämmer. Vet vilka båda personerna är, och det är hur genomskinligt som helst, på alla sätt. Ingen idé att jag argumenterar mer här, jag är inte bra på argumentation, och jag vill inte läcka ut uppgifter. Men kom ihåg mej när jag hade rätt, när fallet är avslutat.

Det där snacket "jag känner honom, han är en snäll kille hans kulle aldrig.." är så himla dumt att alla borde fatta

Du kan känna nån som är jättetrevlig som sedan våldtar sin hund på fyllan en fredagskväll
Alla människors sidor är inte nåt som står målade med klara och tydliga skyltar i pannan på dem.
Citera
2010-04-16, 03:22
Medlem
Taxuss avatar
Det som är konstigt i hela historien är att detta bara handlar om "en" våldtäkt. När man läser om incest så brukar det pågå under en viss tid, varför skulle pappan ha våldtagit sin dotter en enda gång när han säkert haft många andra tillfälle att kunna utnytja henne? Blev pappan plötsligt helt frisk efter en enda våldtäkt?
Citera
2010-04-16, 08:28
Medlem
Jimpan81s avatar
Som någon tidigare skrev så sluta att spekulera i vem tjejen är för det kan knappast gagna någon.

Jag tror på tjejens berättelse och att det absolut inte har med något arv att göra.
Citera
2010-04-16, 12:39
Medlem
Om jag inte läst i tråden fel är det något inom familjen, men endast GM är högt uppsatt chef i Polisen.

Kan tänkas att det då är två familjer, bor kanske inte ihop? Om det sjuka fanskapet bara fick tillgång till flickebarnet på högtider/när han fick ansvaret över barnet, barnvakt vad vet jag. Är man 20-30 är antas man väl kunna ta hand om knodds och skilja rätt från fel.

Att det är duktigt allvarligt och inte någon anklagelse tagen från luften tycker jag man kan utgå ifrån åklagarens agerande med häktning på studs.
Citera
2010-04-16, 13:16
Medlem
Bronkens avatar
Citat:
Det finns inte en chans på jorden att detta stämmer. En familjefejd ligger bakom anmälan, det är garanterat påhittat, har med pengar att göra.

Det luktar Bjästa igen....
Citera
2010-04-16, 13:22
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taxus
Det som är konstigt i hela historien är att detta bara handlar om "en" våldtäkt. När man läser om incest så brukar det pågå under en viss tid, varför skulle pappan ha våldtagit sin dotter en enda gång när han säkert haft många andra tillfälle att kunna utnytja henne? Blev pappan plötsligt helt frisk efter en enda våldtäkt?

Var står det att det handlar om hennes far?
Citera
2010-04-16, 13:49
Medlem
kroems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tonightisour

Står i artikeln att hon är tonåring, hur kommer det sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in