2010-04-14, 22:12
Medlem
TimGunns avatar
Har en tillfällig tjänst på en skola för elever med förståndshandikapp och andra psykologiska nedsättningar som kräver extra stöd. Kommer sluta där om några veckor så tänkte att jag då lika gärna kan ta chansen med en av eleverna av kvinnligt kön som ser okej ut. De är få men det finns kanske tre av dem som jag kan tänka mig att utföra amorösa aktiviteter med

Problemet är dock att jag vill ju att den utvalde av dem ska vara med på det såklart, men hur ska jag gå tillväga att få henne att förstå det? Jag kan ju inte bara gå fram och sätta på charmen som med normala tjejer som inte har någon form av förståndshandikapp. De här personerna förstår ju inte mina indirekta intentioner, så då blir det lite svårt att få henne på samma sida. Jag har ju en bra relation med eleverna, men som dock är mer vänskaplig än sexuell. Detta är något som även kan skapa hinder.

Fan vad svårt det ska vara, men jag vill ju så gärna sätta på henne och höra hennes handikappade men samtidigt tacksamma stön.
Citera
2010-04-14, 22:15
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimGunn
Har en tillfällig tjänst på en skola för elever med förståndshandikapp och andra psykologiska nedsättningar som kräver extra stöd. Kommer sluta där om några veckor så tänkte att jag då lika gärna kan ta chansen med en av eleverna av kvinnligt kön som ser okej ut. De är få men det finns kanske tre av dem som jag kan tänka mig att utföra amorösa aktiviteter med

Problemet är dock att jag vill ju att den utvalde av dem ska vara med på det såklart, men hur ska jag gå tillväga att få henne att förstå det? Jag kan ju inte bara gå fram och sätta på charmen som med normala tjejer som inte har någon form av förståndshandikapp. De här personerna förstår ju inte mina indirekta intentioner, så då blir det lite svårt att få henne på samma sida. Jag har ju en bra relation med eleverna, men som dock är mer vänskaplig än sexuell. Detta är något som även kan skapa hinder.

Fan vad svårt det ska vara, men jag vill ju så gärna sätta på henne och höra hennes handikappade men samtidigt tacksamma stön.
Din sjuke djävul du vet om att du riskerar kicken för det? Men även ett fängelsestraff.
Citera
2010-04-14, 22:15
Medlem
goin-xxxls avatar
börja med o klippa ett hål i fickan och säg att du har en tia i fickan så har du en bra start
Citera
2010-04-14, 22:16
Medlem
lendrygghs avatar
Bara undrar angående henne: ålder, utseende, och vad för slags förståndshandikapp?
Citera
2010-04-14, 22:16
Medlem
TimGunns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Din sjuke djävul du vet om att du riskerar kicken för det? Men även ett fängelsestraff.
Läste du vad jag skrev? Det är temporär anställning hos dem och jag slutar inom några veckor.
Citat:
Ursprungligen postat av lendryggh
Bara undrar angående henne: ålder, utseende, och vad för slags förståndshandikapp?
Alltså, det är en gymnasieskola så det borde vara okej väl.

Utseendet är väl en subjektiv 6:a

En stor del av eleverna lider av cerebral pares. Men jag har inte så stor koll på det faktiskt eftersom deras nedsättningar är inte min agenda.
Senast redigerad av TimGunn 2010-04-14 kl. 22:21.
Citera
2010-04-14, 22:17
Medlem
smides avatar
Haha, vi har att göra med en fullfjädrad mongofil här!
Citera
2010-04-14, 22:20
Medlem
Fissionballss avatar
Varje dag loggar jag in på flashback och tänker "detta var fan det sjukaste jag läst" sen loggar jag in nästa dag också är det direkt toppat. Detta är dock något av det sjukaste jag har läst. Du är helt jävla sinnesjuk, låt dem stackars barnen vara i fred.
Citera
2010-04-14, 22:20
Medlem
FREDENNs avatar
Citat:

Detdär måste va något av det stördaste jag någonsin läst
Citera
2010-04-14, 22:30
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lendryggh

låter som om systern är åt det hållet
Citera
2010-04-14, 22:31
Medlem
Davids avatar
Citat:
Läste du vad jag skrev? Det är temporär anställning hos dem och jag slutar inom några veckor.

Aha, och ditt nästa önskade karriärsteg är ett fängelsestraff? Lite udda, men ok!
Citera
2010-04-14, 22:31
Medlem
Einwazs avatar
Du kanske kan visa henne scenariot du vill åstakomma med Lego eller måla det med akvarellfärger på roliga timmen?

Annars kan du visa henne porrfilm och hoppas att hon blir sugen, sen är det bara att gå mental
Citera
2010-04-14, 22:32
Medlem
prismahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl
börja med o klippa ett hål i fickan och säg att du har en tia i fickan så har du en bra start

Haha, fyfan vad fel det låter alltså, speciellt när man snackar om en förståndshandikappad människa Men det är tur att du ser humorn i det hela (Y)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in